WINNER (Team A)

Winner – Baby baby 2016

Winner - Dziecino, dziecino / Skarbie / Kochanie

Dziecino, dziecino, nie lubię tej nocy
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam

Hej, dziewczyny, jeśli nie jesteście zajęte
Chcecie być ze mną tej nocy?
Och dziecino, nie będę prosił o wiele
Bądź tylko moją towarzyszką rozmowy

Moi przyjaciele, co dzisiaj robicie?
Chcecie wyskoczyć na drinka?
Widzę, że jesteście zajęci, dobrze, następnym razem
Przynajmniej zobaczmy swoje twarze

Dziecino, dziecino, nie lubię tej nocy
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam
Spędzimy tą samotną noc razem
Zapomnijmy o wszystkim i upijmy się
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam

Odpływam na swoim łóżku, wysyłam sygnał SOS
Wysłałem niezliczone wiadomości, pytając się, co robicie?
Zwinąłem się w kulkę, czuję się mniejszy
Cisza jest głośniejsza niż jakikolwiek dźwięk na tym świecie, zamknij się

Dziewczyny wylewają się na ulicę jak deszcz
Ale nie padają na mnie
Zabierz ten parasol znad głowy
Noc jest zbyt długa
Twoja odpowiedź jest zbyt krótka jak wiersz
Kiedy słońce znowu wstaje
Zaczynam zasypiać

Dziecino, dziecino, nie lubię tej nocy
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam
Spędzimy tą samotną noc razem
Zapomnijmy o wszystkim i upijmy się
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam

Im więcej mija czasu
Tym bardziej rośnie moja tęsknota za miłością
Nic nie mogę zrobić
Proszę, ocal mnie

Dziecino, dziecino, nie lubię tej nocy
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam

Spędzimy tą samotną noc razem
Zapomnijmy o wszystkim i upijmy się
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam

Dziecino, dziecino, nie lubię tej nocy
Dziecino, dziecino, nie chcę być sam
Spędzimy tą samotną noc razem
Zapomnijmy o wszystkim i upijmy się

Dziecino, dziecino, nie chcę być sam

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

