Zico

Zico (Block B) ft. DJ Wegun – Veni vidi vici 2015

Zico - Veni vidi vici (Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem)

Zgadnij kto?
Koniec z gadaniem, dziecino
Pozwól mi się na nowo przedstawić!

Veni vidi vici
Veni vidi vici
Veni vidi vici

Możesz mnie zobazczyć w AX Hall*I w stacjach radiowych
Stałem się sławny jak słowo „wassup”
Tabloidy rzucają się na moje przypadkowe wpisy na Twitterze
Ludzie desperacko szukają skaz na klejnocie, którym jestem
Rozniecając kłótnie ze mną i innymi
Nie interesuje mnie lista top 10, pomyśl o tym
Wilk nie może być w tej samej grupie co psy
Musisz zrezygnować ze snu, jeśli chcesz wypłynąć na powierzchnię
Jeśli cały dzień myślisz tylko o przyjemności, to tylko marnujesz czas
Na moim koncie tylko wzrasta liczba przecinków**
Wyznałem w banki, że na tyle, na ile zarabiam
Kupiłem swojej mamie coś nowego z Monclera
Pozbyłem się swojego Maserati i jeżdżę teraz Porche
„Wystąpię w tej telewizji, mamo”, to chłopak z przeszłości
Który teraz rozbujał tłum z Seo Taiji na MAMA***
Najmłodszy sędzia w „Show Me the Money 4”
Król 3 generacji****, mam 24 lata

Veni vidi vici
Veni vidi vici
Veni vidi vici
Powiedziałem ci veni vidi vici

Urodzony w roku małpy, kiedyś byłem fanem VJ-a
Teraz jestem mistrzem hip hopu
Gdzie podział się kanciarz? Wszyscy mówią o uczciwym podziale
Ja o tym nie mówię, tylko tak robię, teraz tak robię
Tak naprawdę to nie imprezuję, bawię się solo
Jem z twojego talerze i biorę jeszcze trochę
Jestem piętą Achillesową leni
Plan emerytalnym, tym właśnie teraz powinieneś się zajmować
To dobra metoda
Sprawdzają moje referencje pośród graczy
Głupek podpisał kontrakt na 3 tysiące
Teraz nosi Submariner Blue Dial
Piep*z się, teraz jestem z Domain i Buckwilds
Grupa A&R, które zabrakło pomysłów
Zawsze możesz odnieść się do mojego dzieła sztuki
Jeśli się na mnie zasadzisz, poczujesz jedynie zazdrość
Nie jesteś lepszy od tego amatora, Ya dic

Veni vidi vici
Veni vidi vici
Veni vidi vici
Powiedziałem ci veni vidi vici

Jeśli powiem: „Mam zamiar coś zrobić”, to na pewno to zrobię
Dużo mówię, ale moje słowa się potwierdzają
Mądrze zagrałem, kiedy inni tracili czas i talent i nic nie zrobili
Nie ma planu na później, bo nie jestem aktorem
Odłóżcie telefony i unieście ręce
Oglądanie mojego występu musi mieć gorzki posmak
Możesz dalej gadać gówno, jakby mnie to obchodziło
Moje marzenie jest jak przepowiednia, w końcu się spełni
Kiedy swoją działalność rozpoczynały dwie rozwijające się marki hip hopowe
Zasugerowali mi, żebym do nich dołączył
Teraz żartuję z nimi w tej samej przebieralni, ha
Nawet z wiekiem dalej nie toleruję tych durniów, którzy ze mną zadzierają
Jeśli chcesz do mnie strzelić, prezentuj, broń!
Tak, wróciłem na mikrofon

Veni vidi vici
Veni vidi vici
Veni vidi vici
Powiedziałem ci veni vidi vici


*teatr w Seulu

**inaczej – wzrasta liczba zer, czyli się bogaci

***Seo Taiji jest uznawany za jednego z twórców kpopu

****3 generacja hip hopowców w Korei

angielskie tłumaczenie: Seven Seasons @youtube

Skomentuj

