Zico

Zico (Block B) – I am you, you are me 2016

Zico - Ja jestem tobą, ty jesteś mną

Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ja jestem tobą, ty jesteś mną
Jeśli nasze serca czują to samo
Nasza dwójka stanie się sobą nawzajem
Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ten obrazek jest taki wspaniały
Zastanawiam się, kto wymyślił określenie: aż palce się podkurczają z zażenowania*

Dziewczyno, spoliczkuj mnie raz
W ciągu ostatnich kilku dni
Coś musiało mi się stać
Wykasowałem numer mojej byłej dziewczyny
I ja, który słuchałem tylko hip hopu
Stałem się akustyczny

Powiedz mi, czego ode mnie chcesz
Podczas twojego najpiękniejszego wieku
Powinnaś kochać tak bardzo, jak chcesz
Ten śmieć z twojej przeszłości nie może się nawet do mnie porównywać
Będę taki dobry dla ciebie, ponieważ

Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ja jestem tobą, ty jesteś mną
Jeśli nasze serca czują to samo
Nasza dwójka stanie się sobą nawzajem
Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ten obrazek jest taki wspaniały
Zastanawiam się, kto wymyślił określenie: aż palce się podkurczają z zażenowania

 

Moi przyjaciele mówią mi, że to najlepszy czas
Nie mam żadnych zmartwień
I tak bardzo cię lubię, że to aż staje się problemem
Spójrz na to, przystopowałem z przeklinaniem
Noszę dobrze podciągnięte spodnie
I nie uśmiecham się do byle kogo
Przestań patrzeć w lustro, nic nie musisz sobie poprawiać
Jesteś najpiękniejsza, kiedy nie jesteś umalowana
Jeśli moja mama to zobaczy
Pewnie zemdleje
Szczerze mówiąc
Nie muszę wymyślać żadnych określeń, wystarczy, że zapiszę tylko twoje imię

Wierzę w przeznaczenie

Wierzę w przeznaczenie
Nie wierzę w karty tarota czy los
Sprawię, że twój mający na twoim punkcie obsesję były chłopak
Nawet nie pojawi się w pobliżu twojego domu
Będę taki dobry dla ciebie, ponieważ
Ponieważ

Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ja jestem tobą, ty jesteś mną
Jeśli nasze serca czują to samo
Nasza dwójka stanie się sobą nawzajem
Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ten obrazek jest taki wspaniały
Zastanawiam się, kto wymyślił określenie: aż palce się podkurczają z zażenowania

Po tym jak przez całą noc się całowaliśmy
Witamy razem poranek, będąc w totalnym nieładzie
Dzień dobry
Nie muszę tego mówić, ale jesteś naprawdę piękna
Dawaj tutaj te usta, mwah

Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ja jestem tobą, ty jesteś mną
Jeśli nasze serca czują to samo
Nasza dwójka stanie się sobą nawzajem
Ty jesteś mną, ja jestem tobą
Ten obrazek jest taki wspaniały
Zastanawiam się, kto wymyślił określenie: aż palce się podkurczają z zażenowania

Powiem ci yeah
Ja jestem tobą, ty jesteś mną
Ja jestem tobą, ty jesteś mną


 

*nie wiem, czy w języku polskim jest odpowiadające temu określenie, Koreańczycy mówią, że podkurczają im się palce, a anglojęzyczne osoby używają słowa „cheesy”; chodzi o sytuację, gdy ktoś mówi lub robi coś tak ckliwego, słodkiego, uroczego, że aż jest się zażenowanym lub robi się niedobrze od nadmiaru słodzenia, przykładem są na to teksty na podryw typu: „czy masz może mapę, bo zgubiłem się w twoich oczach”.

angielskie tłumaczenie youngha@blockintl

Skomentuj

