Zico, Zion.T

Zico (Block B) ft. Zion.T – Eureka 2015

Zico ft. Zion.T - Eureka

Chcę cię dotknąć, duża pupa, dziewczyno
W moich spodniach jest wykrzyknik
Jestem cały podekscytowany
Więc wszędzie za tobą chodzę
Gdzie jesteś, gdzie jesteś, gdzie jesteś

Eureka
Zobacz to

Och Boże, ona jest gorąca
Od razu wpadła mi w oko
Kobieta, która wchodzi tam, gdzie powinna*
I wychodzi tak, gdzie powinna
Ciasno od góry do dołu
Powalony przez twoją trójwymiarowość
Zadzwońcie po straż pożarną
Rozmawiamy o twoim ciele
Nawet kiedy się nie ruszasz
Twoje ciało samo ciebie uwydatnia
Jesteś zbyt drogocenna
Żebyś była jakimś cukiereczkiem dla napalonych facetów
Seksowna kobieta daje niewyobrażalną inspirację
Jak miło jest mieć zuchwałą wyobraźnię

Chcę cię dotknąć, duża pupa, dziewczyno
W moich spodniach jest wykrzyknik
Jestem cały podekscytowany
Więc wszędzie za tobą chodzę
Gdzie jesteś, gdzie jesteś, gdzie jesteś

Eureka
Widzisz to
Taka seksowna, eureka

Niesamowita, idealne proporcje
Twój czar się rozlewa
W końcu to mam
Jesteś taka piękna
I powiedziałem eureka

Nie można cię zakryć, nawet etykietką 19+
To beznadziejne, żebym dzisiaj żył jak dżentelmen
Chcę skoczyć na twoje miękkie poduszki
Moja twarz czerwieni się bez kropli alkoholi
To ekstremalny realizm, nie przesadzam
Weź to pod uwagę, wyraz mojej twarzy może być wulgarny
Ale spójrz na siebie, nie mogę być dżentelmenem
Nie czujesz się winna, że masz takie ciało?
Dolna połowa mojego ciała zostaje rzucone w namiętność
Aż zostanę tobą wypełniony

Chcę cię dotknąć, duża pupa, dziewczyno
W moich spodniach jest wykrzyknik
Jestem cały podekscytowany
Więc wszędzie za tobą chodzę
Gdzie jesteś, gdzie jesteś, gdzie jesteś

Eureka
Widzisz to
Taka seksowna, eureka

Niesamowita, idealne proporcje
Twój czar się rozlewa
W końcu to mam
Jesteś taka piękna
I powiedziałem eureka

Seksi
Możesz być moją nową oblubienicą?
Bezduszni fashoniści przestańcie flirtować
Chcę o coś zapytać
Skąd masz takie pełne, na wzór jabłka biodra
Chcę cały dzień być Jobsem**
Chcę dostać się na miejsce twojego pasażera
Moje ciało jest krzepkie
I jestem młodym mężczyznom, który zarabia dobre pieniądze

Od poniedziałku do niedzieli
Jestem z tobą, seksowna
Jedna noc, nie, następny dzień też

Eureka
Widzisz to
Taka seksowna, eureka

Niesamowita, idealne proporcje
Twój czar się rozlewa
W końcu to mam
Jesteś taka piękna
I powiedziałem eureka


*nawiązanie do poprzedniej linijki, chodzi o to, że „weszła” mu w oko, czyli tam, gdzie powinna

**Steve Jobs jest współzałożycielem firmy Apple (czyli „jabłko”)

angielskie tłumaczenie: youngha @blockbintl

Skomentuj

