Luna, Zico

Zico (Block B) ft. Luna (f(x)) – It was love 2016

Zico ft. Luna - To była miłość

Nie mogę zrozumieć
Może to takie uczucie, jakbym śniła z otwartymi oczami
Moje serce bez powodu jest zmartwione
I odczuwam także tęsknotę
Twój uśmiech, który mi posyłałeś, był bardzo ładny
Ale twoje serce nigdy nie okazało żadnych emocji
Kiedy widzę, jak pokazujesz swoje rany
Ale odmawiasz leczenia
Nic nie mogę zrobić, to trudne

Jeśli minie trochę czasu, będę mogła udawać, że to wszystko nigdy się nie wydarzyło
Przez chwilę byłam szalona i myślałam, że to mogła być
To była miłość, to była miłość
Kiedy teraz o tym myślę, kochałam
Słowa i zachowanie, które nie było do mnie podobne
Moje serce, które na własną rękę galopowało jak szalone
To była miłość, to była miłość
Miałam coś cenniejszego niż ja sama

Kiedy zawołasz moje imię
Nawet jeśli zmuszam cię do tego, nigdy nie będziesz mój
Powiedziałeś, że jesteś samotny
Ale strząsnąłeś moją rękę, kiedy próbowałam cię przytulić
Nie mogłam nawet być rozczarowana, cierpię

Jeśli minie trochę czasu, będę mogła udawać, że to wszystko nigdy się nie wydarzyło
Przez chwilę byłam szalona i myślałam, że to mogła być
To była miłość, to była miłość
Kiedy teraz o tym myślę, kochałam
Słowa i zachowanie, które nie było do mnie podobne
Moje serce, które na własną rękę galopowało jak szalone
To była miłość, to była miłość
Miałam coś cenniejszego niż ja sama

Już więcej nie będę szukać czegoś wyjątkowego
Poszukam prawdziwej siebie, którą zgubiłam, goniąc za tobą
Muszę sama skończyć tą jednostronną miłość

Jeśli minie trochę czasu, będę mogła udawać, że to wszystko nigdy się nie wydarzyło
Przez chwilę byłam szalona i myślałam, że to mogła być
To była miłość, to była miłość
Kiedy teraz o tym myślę, kochałam
Słowa i zachowanie, które nie było do mnie podobne
Moje serce, które na własną rękę galopowało jak szalone
To była miłość, to była miłość
Miałam coś cenniejszego niż ja sama
Miałam coś cenniejszego niż ja sama

angielskie tłumaczenie youngha@blockbintl

Skomentuj

