iKON

iKON – M.U.P (Make u proud) 2015

iKON - Sprawię, że będziesz dumna

Szczerze mówiąc, obecny ja nie ma za wiele do roboty
Nie mam za wiele do zrobienia
Obiecuję ci, że pewnego dnia
Dziewczyno, sprawię, że będziesz ze mnie dumna
Sprawię, że będziesz ze mnie dumna

Yeah w moim ciężkim życiu
Ujrzałem jedyne światło, które rozświetliło moje życie
Kiedy było ciężko żyć nawet 10 minut dłużej
Wyszeptałaś do mojego ucha
O wspaniałym szczęściu
Wyznanie dwudziestolatka
Będę żył nowym jutrem, mimo tego jaki był dzień wczorajszy
Mam płot, dzięki któremu unikam ludzi i ścianę w moim umyśle
Stań się ostatnim pragnieniem mojego życia

Ach czas płynie jak zwykle
Ach a grawitacja ściąga mnie w dół
Ach jeśli jestem z tobą
Nie ma nic lepszego, nic lepszego

Szczerze mówiąc, obecny ja nie ma za wiele do roboty
Nie mam za wiele do zrobienia
Obiecuję ci, że pewnego dnia
Dziewczyno, sprawię, że będziesz ze mnie dumna
Sprawię, że będziesz ze mnie dumna

Mój portfel tak jak ja jest zawsze chudy
Dla dojrzałej ciebie
Jestem dzieckiem, nowo narodzonym
Gdybym był tobą
Nigdy bym się ze mną nie spotykał
Wiec nie rozumiem czy to miłość, czy żart
Ale czuję prawdziwą miłość, bez bez kłamstw
Jeśli mi nie wierzysz, nie obchodzi mnie to
Jeśli chcesz mnie opuścić, idź
Jeśli chcesz odejść żałując jak szalona
Ponieważ moim celem jest, żebyś była szalenie dumna

Ach czas płynie jak zwykle
Ach a grawitacja ściąga mnie w dół
Ach jeśli jestem z tobą
Nie ma nic lepszego, nic lepszego

Szczerze mówiąc, obecny ja nie ma za wiele do roboty
Nie mam za wiele do zrobienia
Obiecuję ci, że pewnego dnia
Dziewczyno, sprawię, że będziesz ze mnie dumna

Twoje dłonie
Które kiedyś mnie obejmowały
Sprawiają, że znowu chce żyć
Och nie, będę tam na końcu świata
W takim razie musisz chwycić moją dłoń
Och, dziecino, pozwól mi powiedzieć

Nic nie mów, nic nie mów
Dziecino, nic nie mów
Nie musisz się odzywać, to będzie coś

Moje dłonie prawie zaczęły drżeć
Obiecam ci, na nasze złączone dłonie
Dziewczyno, sprawię, że będziesz ze mnie dumna
Sprawię, że będziesz ze mnie dumna

Nic nie mów, nic, nic, nic nie mów
Nie dziecino, dziecino, nic nie mów
Zostań przy mnie, po prostu oprzyj się o moje ramiona

Nic nie mów, nic nie mów
Dziecino, nic nie mów
Nie musisz się odzywać, to będzie coś

angielskie tłumaczenie teambgasm.tumblr

Skomentuj

