EXO

EXO – Unfair 2015

EXO - Niesprawiedliwe

Jeśli tak się do mnie uśmiechasz (dziewczyno, nie wiesz?)
Ciężko mi nic nie czuć
Wypiłem już kilka kubków kawy dziecino
Ale dlaczego czuję się, jakbym śnił?

Gdyby zobaczył mnie mój przyjaciel, zacząłby mnie przeklinać
Nie jestem przyzwyczajony do takiego zachowania, czy mówienia takich rzeczy
Ale przy tobie jest tak, jakbym nigdy taki nie był

Jesteś niesprawiedliwa
Jesteś samolubna? (Przestań)
Twoje oczy, twój nos, twoje usta
Czy dalej będą takie ładne, niezależnie od tego, ile będę na nie patrzył?
Jesteś niesprawiedliwa
Po przestań
Jesteś niebezpieczna, niebezpieczna, nie spiesz się
(O jej)

Już wiem
Przestań pogrywać (nie widzisz?)
Coraz bardziej się w tobie zatracam
Ale jeśli ze mną pogrywasz
To będzie zbyt okrutne
Muszę, muszę zwolnić
(Dziecino, dziecino, dziecino) dziecino och

Gdyby zobaczył mnie mój przyjaciel, zacząłby mnie przeklinać
Patrzę na siebie robiącego takie rzeczy, czy mówiącego to
Wiem, że to zbyt szybko, ale
Sprawiasz, że to mówię

Jesteś niesprawiedliwa
Jesteś samolubna? (Przestań)
Twoje oczy, twój nos, twoje usta
Czy dalej będą takie ładne, niezależnie od tego, ile będę na nie patrzył?
Jesteś niesprawiedliwa
Po przestań
Jesteś niebezpieczna, niebezpieczna, nie spiesz się
(O jej)

Pytam siebie, dlaczego taki jestem
Ale zamiast wyraźnego powodu
Drżące uczucia mówią mi, że
Nic innego nie jest ważne
Znowu cię wołam

Wiem, że to naprawdę dziwne
Ale nic nie mów i tylko posłuchaj

Wiem, że to niesprawiedliwe
Czy jestem samolubny? (Przestań)
Twoje oczy, twój nos, twoje usta
Chcę być jedynym, który na ciebie patrzy, czy jestem zbyt chciwy? (Tęsknię za tobą dziecino)
Wiem, że to niesprawiedliwe
Powiem ci to wprost
Jeszcze chwila i będzie niebezpiecznie, niebezpiecznie, nie spiesz się (niebezpiecznie, dziecino)
(Mówię)

Dziewczyno, dziewczyno, bądź moją miłością
Codziennie piliśmy kawę (moja dziecina yeah)
Dziewczyno, dziewczyno, bądź moją miłością
Co noc długo rozmawialiśmy przez telefon (dziecino)
Dziewczyno, dziewczyno, bądź moją miłością
To czas, żebyś do mnie przyszła
Och dziecino, zakochuję się, zakochajmy się
(O jej)

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

