EXO

EXO – Sing for you 2015

EXO - Śpiewam dla ciebie

Z pomocą mojej starej gitary
Wyznam wszystko, czego nie mogłem powiedzieć
Wszystko to, co do tej pory przełykałem
Po prostu posłuchaj, zaśpiewam dla ciebie

Tak bardzo cię kocham, ale nie mówię ci tego
To niezręczne, moja duma mi na to nie powala
Zbiorę odwagę i dzisiaj ci powiem
Ale po prostu posłuchaj za mocno się nad tym nie zastanawiając, zaśpiewam dla ciebie

Sposób w jaki płaczesz, sposób w jaki się uśmiechasz
Wiesz, jak wiele dla mnie znaczysz?
Słowa, które chcę powiedzieć, słowa, które zgubiłem
Wyznam ci je, ale tylko posłuchaj
Zaśpiewam dla ciebie, śpiewam dla ciebie
Po prostu posłuchaj się i uśmiechnij się

To całkiem zabawne, mam tylko ciebie
Ale czasami jestem dla ciebie gorszy niż ktoś obcy
Kiedy tak naprawdę chcę tylko położyć swoją głowę na twoje ramiona
I zostać przez ciebie przytulony

Sposób w jaki płaczesz, sposób w jaki się uśmiechasz
Wiesz, jak wiele dla mnie znaczysz?
Słowa, których żałowałem, kiedy się odwróciłem
Przeproszę, ale po prostu posłuchaj
Zaśpiewam dla ciebie, śpiewam dla ciebie
Po prostu udawaj, że nic się nie dzieje

Codziennie jestem taki wdzięczny, że tu jesteś
Jesteś prezentem od Boga

Kiedy minie dzisiejszy dzień, znowu mogę stać się niezręczny
Ale chcę ci dzisiaj powiedzieć, więc posłuchaj

Sposób w jaki płaczesz, sposób w jaki się uśmiechasz
Wiesz, jak wiele dla mnie znaczysz?
Słowa, które chcę powiedzieć, słowa, które zgubiłem
Wyznam ci je, chociaż to może niezręcznie zabrzmieć
Po prostu posłuchaj, zaśpiewam dla ciebie, śpiewam dla ciebie
Po prostu posłuchaj się i uśmiechnij się

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

