Xia Junsu

Xia junsu (JYJ) – Yesterday 2015

Junsu - Wczoraj

Wydaje się jakby to było wczoraj, niegasnący dzień
Twoje oczy błyszczały jak u dziecka
Pocieszałaś mnie, kiedy chciałem, żebyś na mnie polegała
Kto sądził, że to ja będę na tobie polegał?

Jedyna obietnica, którą mogę złożyć
To jedyny fragment prawdy, który mogę ci powiedzieć
Chcę się z tobą zestarzeć
Będziesz fantastycznie wyglądać z siwymi włosami
Czas wszystko w ten sposób rozmaże
Wspomnienia też zmatowieją
Chcę, żebyś pamiętała o jednym
Przy mnie zawsze jest miejsce dla ciebie 

Nie mogę cię prosić, żebyś na mnie poczekała
Przygryzam wargi
Ale jakbyś wiedziała, czego chcę
Uśmiechasz się do mnie

Jedna rzecz, którą mogę powiedzieć
To jedyny fragment prawdy, który mogę ci powiedzieć
Chcę iść z tobą
Trzymając się za ręce, tą niekończącą się drogą
Czas wszystko rozmaże na swój sposób
Wspomnienia też zmatowieją
Chcę, żebyś pamiętała o jednym
Przy mnie zawsze jest miejsce dla ciebie

Oddałem ci wszystko co mam i wcale mi to nie przeszkadzało
Niedobrze, że nie udało mi się ci powiedzieć
Chcę się z tobą zestarzeć
Nasze życie jest za krótkie, żeby spędzić je razem

angielskie tłumaczenie pinkrazy

Skomentuj

