Zico

Zico (Block B) – Yes or no 2015

Zico - Tak czy nie

Powiedz mi tak czy nie, powiedz mi tak czy nie
Dalej, tak czy nie, czy kochasz to, wielkie dzięki
Powiedz mi tak czy nie, powiedz mi tak czy nie
Dalej, tak czy nie, to zabawne, co do cholery robię

Kto ostatnio jest najlepszy? Kto ostatnio jest najlepszym autorem tekstów?
Kto ostatnio jest najbardziej stylową osobą? Kto ostatnio najwięcej zarabia?
To naprawdę wspaniałe pytania bracie. Odpowiedź jest na listach przebojów
Nie ma nikogo, kto może ze mną rywalizować, ostatnio nie piszę puent
Zejdź mi z drogi, nie piszę odświeżających piosenek
Po prostu dalej ćwicz taniec, nie da się zoperować umiejętności raperskich
Jakoś mój dowód dał ci trochę nadziei
Ale większość tańczących w maskach, nie rozumieją niecodziennego idola
Od liceum nigdy nie brałem czegoś z drugiej ręki
Twoja roczna pensja jest równa moim miesięcznym wydatkom na życie
Jestem skromny, dlatego nie mogę byle gdzie kłaść moich kluczyków od samochodu
Donguk, skończyła się ciężka droga, na razie zostało zarabiać pieniądze od twoich negatywnych spojrzeń
Mój niezły styl i przodujący bogaty wygląd usuwają formalności i próżność
Bo pie*dolony Young dostał wszystko
To dobra pora na zazdrość, ty ch***
W każdym razie, nie obchodzi mnie to, teraz jestem naprawdę zajęty, realizuję teraz swój grafik
Nawet nie mam czasu na zrobienie sobie tatuażu, Maria na moim ciele to jedynie pozostające ciało

angielskie tłumaczenie kpoply.com

Skomentuj

