Brother Su, She Was Pretty, Soyou

Soyu (SISTAR), Brother Su – You don’t know me 2015 (She Was Pretty OST)

Soyu, Brother Su - Nie znasz mnie

Ktoś inny jest przy mnie
Zawsze na mnie patrząc

Ale sposób w jaki mówisz, sposób w jaki wyglądasz wydaje się być taki znajomy
Ta, na którą czekałem

Może ja
Nie wiem jak kochać
Więc nie mogłam nic powiedzieć
Byłam z tobą przez cały czas
Wciąż na ciebie patrzę
Ale ty mnie nie znasz

Czy rozpoznasz mnie, jeśli podejdę o krok bliżej
Czy powinnam jeszcze chwilę poczekać

Zakochałam się w tobie, bezwiednie
Ale chciałabym teraz dzielić miłość

Może ja
Nie znam niczego oprócz ciebie
Więc nie mogę być zakochana w nikim innym
Moje serce dziwnie się zachowuje
Zawsze na ciebie czekam
Ale ty wciąż nie wiesz, co czuję

Nic nie mogłem powiedzieć, ponieważ cię tu nie było (kocham cię)
Chcę ci powiedzieć, kiedy tylko cię widzę
Tak wiele dla mnie znaczysz

Nie znam, nie znam nic oprócz ciebie
Nic nie mogę na to poradzić, jak tylko cię kochać
Twój głos mnie woła (woła ciebie)
Twoje oczy mnie obserwują (obserwuję cię)
Też musisz być we mnie zakochany

Nie znasz nic oprócz mnie

angielskie tłumaczenie 1theK@YouTube

Skomentuj

