Jay Park, Ugly Duck

Jay Park ft. Ugly Duck – Mommae 2015

Jay Park ft. Ugly Duck - Ciało

Będę mówił: poczekaj
Poczekaj minutę, dziewczyno
Gdzie idziesz?
Przepraszam, że się gapiłem
Ale jesteś taka seksowna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Chcę zobaczyć twoje ciało
Twoje ciało

Kiedy jestem naprzeciwko ciebie
Nawet pupa Beyonce wydaje się być płaska
To takie frustrujące, po prostu bądź cool i posadź ją na mnie
Twoje karmelowe uda są ciasne
Jak taksówkarz
Jesteś taka długa i pełna krzywizn1
Jeśli podziwianie cię robi ze mnie zboczeńca, to chcę być zboczeńcem
Mówię szczerze, jeśli wyglądam, jakbym grał
To jestem papierosem2
Nie wiem, czym dla siebie jesteśmy
Ale chcę być natychmiast im przedstawiony
Dwóm siostrom na twojej klatce piersiowej
Bliźniaczkom
Chcę, żebyś mi je dała
Chcę być z tobą jak Twix
Dziecino, tylko nas dwoje, ocierając się
Zatańczmy na moim łóżku
Bez zasad, bez odpoczynku
Wciąż będę ci to dawać
Nagrajmy film
Oni nie piep*zą się z nami, nieee
Oni nie piep*zą się z nami
To nie jest DJ Mustard
To Gray na bitach
S*ko to AOMG
Robimy to właściwie dalej

Będę mówił: poczekaj
Poczekaj minutę, dziewczyno
Gdzie idziesz?
Przepraszam, że się gapiłem
Ale jesteś taka seksowna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Chcę zobaczyć twoje ciało
Twoje ciało

Nawet kiedy masz na sobie golf
Widzę twoje niezłe ciało
Gardło mi wysycha
Więc biorę kolejny łyk drinka
Moje oczy wychodzą orbit
Tracę skupienie
Przez moje naturalne instynkty
Unosi się mój wytrzymały młot z ciastka ryżowego3
Twardnieję, jak tylko cię zobaczę
Masz oczy jak Meduza
Sprawiasz, że puszcza mi się krew z nosa
Twoja talia jest puentą
Twoja skóra, nawet sposób w jaki mówisz jak 4-latka
Jest takie słodkie, akcent z Busan
Jesteś pewna, że twoi rodzice Koreańczykami?
Twoje biodra są jak importowane
Jeśli jest ci gorąca, to zdejmij to
Wszystkie konserwatywne ubrania są zakazane
Zastanawiam się, jak smakujesz
Naturalne pożądanie
Brzoskwinia, arbuz
Ten klub zmienił się już farmę ze zwierzętami
Jesteś hodowcą, karmisz wszystkich podekscytowanych samców
Zabierajmy się stąd
Z tej stodoły i do AOMG
Zabierz wszystkich twoich przyjaciół, którzy przyszli z tobą
Nie obchodzi mnie, co mówią inni
Robimy to po swojemu
Yea to się nie liczy

Będę mówił: poczekaj
Poczekaj minutę, dziewczyno
Gdzie idziesz?
Przepraszam, że się gapiłem
Ale jesteś taka seksowna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Chcę zobaczyć twoje ciało
Twoje ciało

Woo jesteś taka seksowna
Jesteś taka seksowna dziewczyno

Będę mówił: poczekaj
Poczekaj minutę, dziewczyno
Gdzie idziesz?
Przepraszam, że się gapiłem
Ale jesteś taka seksowna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Chcę zobaczyć twoje ciało
Twoje ciało


1“jjook jjook bbang bbang” oznacza „dlugie i pełne krągłości, ale brzmi również jak „jechać prosto” i „trąbić”, dlaczego wcześniej mówi o taksówkarzu

2 słowa „grać” i „palić” są w koreańskim homonimami

3niestety ta linijka jest mało zrozumiała i nie jestem pewna jej znaczenia, dlatego wyszedł taki stworek

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

