Big Bang, GD&TOP

GD & T.O.P (Big Bang) – Zutter 2015

GD & T.O.P - Zutter

Dzisiaj będziemy zakręceni, zakręceni yea
Dziecino, daj mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea
Ty i ja stajemy się elektryzujący yea
Czy możesz dać mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea

Dzisiaj będziemy zakręceni, zakręceni yea
Dziecino, daj mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea
Ty i ja stajemy się elektryzujący yea
Czy możesz dać mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea

Ta piosenka jet chora, mój rap jest chory, mój styl jest chory, jestem trochę chory
Potrząsam nogami, zarabiam pieniądze, idę po niebie, ay czy chcesz

Błędem jest nazywanie mnie GD, nazywaj mnie GOD¹
Jeśli chcesz, odwrócę to i stanę się DOG¹
Przestań uczyć się na pamięć bezużytecznych formułek, ale tylko zapamiętaj to jedno
Jestem ILL plus 1 (ill), Jiyongee²
Mój wiek to połączone 2 i 7, naturalnie
Nigdy nie przegrywam, dilerzy dostają krwotoku w mózgu
Chcesz odnieść sukces? Tak, jestem podręcznikiem
Chcesz mnie doświadczyć? To utrzymaj to w seksualnym tonie
Wcześnie wyszedłem ze szkoły mocnych uderzeń, to takie chore
Będę sr*ć na cały nudny rap bez namysłu
Nie musisz ssać wartości mojego imienia czy wartości mojej firmy
Bo dostaję oklaski, kiedy robię g*wno (chyba jestem sławny)
To orientacja, żeby powitać twój niewiarygodny fandom
Tylko gadasz, mówiąc, że mam za dużo pieniędzy?
Moje konto jest jak stół do bilardu, tak wiele bil³

Ta piosenka jet chora, mój rap jest chory, mój styl jest chory, jestem trochę chory
Potrząsam nogami, zarabiam pieniądze, idę po niebie, ay czy chcesz

Ta piosenka jet chora, mój rap jest chory, mój styl jest chory, jestem trochę chory
Potrząsam nogami, zarabiam pieniądze, idę po niebie, ay czy chcesz

T.O.P, ludzie nazywają mnie duchem
Da Vinci wrócił do życia, yea, mój mózg
Twoja muzyka mnie usypia, przeciwieństwo kofeiny
Szanujesz mnie? Szybko, wsiadaj do Shinkansen4
Francis Bacon w mojej kuchni
Jestem jak Calder tańczący po twojej głowie
Wy wszyscy krytycy, którzy jesteście stanowczo zbyt poważni, co wy wiecie?
Kiedy byłem młody, byłem gruby, więc znam smak pieniędzy5

Kiedy jesteś w Rzymie, zachowuj się jak Rzymianie
Wy wszystkie małe dzieci, wracajcie w ramiona waszych mam
Kiedy zobaczysz tą ziemię, uświadomisz sobie rzeczywistość
Mały chłopcze, szybko biegnij do mamy
Światło promieniuje, rozlewa się
Wylewa się ze mnie, jestem jednym źródłem inspiracji
Każdy widzi, że jestem taki chory
Chory przez alkohol? Mówią mi, on jest sztuką, takie chore6

Ta piosenka jet chora, mój rap jest chory, mój styl jest chory, jestem trochę chory
Potrząsam nogami, zarabiam pieniądze, idę po niebie, ay czy chcesz

Ta piosenka jet chora, mój rap jest chory, mój styl jest chory, jestem trochę chory
Potrząsam nogami, zarabiam pieniądze, idę po niebie, ay czy chcesz

To jest jak Tazza
Współpraca G-Dra-Goni i Daegil7, szeroko się uśmiechnij
Oboje jesteśmy tazza8
Współpraca G-Dra-Goni  i Daegil
Włóż nabój i bang bang bag

Dzisiaj będziemy zakręceni, zakręceni yea
Dziecino, daj mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea
Ty i ja stajemy się elektryzujący yea
Czy możesz dać mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea

Dzisiaj będziemy zakręceni, zakręceni yea
Dziecino, daj mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea
Ty i ja stajemy się elektryzujący yea
Czy możesz dać mi trochę, daj mi, daj mi trochę yea


1GOD = Bóg, DOG = pies

2ill brzmi jak  jeden, a ee Jiyongee brzmi jak dwa, więc mamy tu do czynienia z grą słów: 1 (ill) + 1 (ill) = 2 (Jiyongee)

3gra słów: bile brzmi jak zera

4ogólnojapońska sieć linii kolejowych dla superszybkich pociągów

5słowo pieniądze może też brzmieć jak słowo wieprzowina

6gra słów ze słowami alkohol i sztuka

7Goni to imię głównej postaci z pierwszej części filmu „Tazza”, Daegil to postać grana przez T.O.P’a w drugiej części filmu Tazza

8oszuści

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

