Big Bang

Big Bang – Let’s not fall in love 2015

Big Bang - Nie zakochujmy się

Nie zakochujmy się, jeszcze nie znamy się zbyt dobrze
Właściwie to trochę się boję, przepraszam
Nie składajmy obietnic, nigdy nie wiesz, kiedy nadejdzie jutro
Ale naprawdę jestem szczery, kiedy mówię, że cię lubię

O nic mnie nie pytaj
Nie mogę dać ci odpowiedzi
Jesteśmy szczęśliwi, kiedy jest tak jak teraz

Nie próbuj mnie mieć
Po prostu zostańmy tak, jak jesteśmy
Sprawiasz, że to jest bardziej bolesne, dlaczego?

Pożegnania po naszych częstych spotkaniach
Powtarzające się złamane serca
Nie mogę odnaleźć celu w tych głupich uczuciach
Błąd ukryty pod maską miłości
Wszystkie te uczucia są teraz takie same
Ale w tej chwil chcę, żebyś została

Nie zakochujmy się, jeszcze nie znamy się zbyt dobrze
Właściwie to trochę się boję, przepraszam
Nie składajmy obietnic, nigdy nie wiesz, kiedy nadejdzie jutro
Ale naprawdę jestem szczery, kiedy mówię, że cię lubię

Nie uśmiechaj się do mnie
Jeśli się do ciebie przywiążę, będzie mi smutno
Boję się, że ten śliczny uśmiech zmieni się w łzy

Nie próbuj nas uwięzić
W słowie miłość
Ponieważ to chciwość, której nie można wypełnić

Na początku to było w połowie podekscytowanie, w połowie obawa
Ale w końcu stało się obowiązkiem, próbą i błędem
Dzień za dniem denerwuję się, twoja niewinność to dla mnie zbyt duża presja
Ale dzisiaj wieczorem chcę, żebyś została

Nie oczekuj ode mnie zbyt wiele
Też nie chcę cię stracić
Zanim to będzie zbyt głębokie, zanim zostaniesz zraniona
Nie ufaj mi

– Zawsze taki jesteś.
– Przepraszam, to nie ty tylko ja. (na nagraniu te słowa są na odwrót, słychać je dopiero kiedy piosenka zostanie puszczona od tyłu)
– Samolubny drań

Nie zakochujmy się, jeszcze nie znamy się zbyt dobrze
Właściwie to trochę się boję, przepraszam
Nie składajmy obietnic, nigdy nie wiesz, kiedy nadejdzie jutro
Ale naprawdę jestem szczery, kiedy mówię, że cię lubię

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

