Big Bang

Big Bang – Sober 2015

Big Bang - Trzeźwy

Przestań się zachowywać, jakbyś była nie wiadomo kim
Tak właściwie, to jesteś najbardziej żałosna
Yeah, nawet bardziej spróbuj mnie sprowokować
Żebym się przez chwilę mógł pośmiać

Jeśli tylko gonisz za pieniędzmi, siła sławy
Twoje krocze się rozerwie i upadniesz
Mówią, że miłość jest dobra, przyjaźń jest dobra
Ale uważaj, może cię boleć tył twojej głowy

Hej, doktorze, doktorze, proszę mnie uratować
Ponieważ zaraz zwariuję
Przestań niezręcznie zmieniać temat
Słuchaj, jak mówię

Ciężko jest mi być trzeźwym
Nic nie mogę zrobić
Nienawidzę być trzeźwy
Nie mogę bez ciebie zasnąć

Czas jest tak cholernie powolny, po prostu się starzeję, żyję, jakbym był martwy
Mam cholera tak wiele do zrobienia, ale nie ma niczego, co chcę zrobić

Ten świat jest dla mnie zimny
Przeszywają mnie ludzkie spojrzenia
Wydaję się być dorosłym, ale tak naprawdę, jestem bardzo wysokim dzieckiem
Moje młodzieńcze marzenia są tylko wyblakłymi fantazjami
Mój nastrój jest jak niezmierzona pustynia
Ludzie mnie nie rozumieją
Więc po prostu chcę to stracić, nawet o tym nie wiedząc

Upić się, upić się, iść do nieba
Kiedy się budzę, jestem w piekle, nie wytrzymuję zbyt długo
Jestem jak Popeye bez szpinaku
Kusi mnie bomba śmiechu

Hej, taxi, taxi, zabierz mnie stąd
Ponieważ zbyt ciężko jest mi być w tym miejscu
Żebym przynajmniej mógł przez kilka dni oddychać

Ciężko jest mi być trzeźwym
Nic nie mogę zrobić
Nienawidzę być trzeźwy
Nie mogę bez ciebie zasnąć

był martwy
Mam cholera tak wiele do zrobienia, ale nie ma niczego, co chcę zrobić

Bez ciebie wszystko jest trudne
Bez ciebie ta ciemna noc, ten zimny wiatr
Jest mi zbyt ciężko

Bez ciebie wciąż zostaję tu sam
Czekam na ciebie, wierzę tylko w ciebie
Ale jestem głupcem, nie, nie, nie

Ciężko jest mi być trzeźwym
Nic nie mogę zrobić
Nienawidzę być trzeźwy
Nie mogę bez ciebie zasnąć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

