Big Bang

Big Bang – If you 2015

Big Bang - Jeśli ty

Ona odchodzi
I nic nie mogę zrobić
Miłość odchodzi
Jak głupiec, bezmyślnie tu stoję

Patrzę na nią, ona coraz bardziej oddala
Staje się małą kropką i znika
Czy to odejdzie wraz z upływem czasu?
Pamiętam stare czasy
Pamiętam cię

Jeśli ty
Jeśli ty
Jeśli nie jest za późno
Czy możemy wrócić do siebie?
Jeśli ty
Jeśli ty
Jeśli jest ci tak samo ciężko jak mi
Czy możemy to trochę ułatwić?
Powinienem był cię lepiej traktować, kiedy cię miałem

A jak jest z tobą?
Naprawdę masz się dobrze?
Chyba nasze rozstanie okrzepło
Powinienem był o tobie zapomnieć, ale to nie jest łatwe

Patrzę na nią, ona coraz bardziej oddala
Staje się małą kropką i znika
Czy to odejdzie wraz z upływem czasu?
Pamiętam stare czasy
Pamiętam cię

Jeśli ty
Jeśli ty
Jeśli nie jest za późno
Czy możemy wrócić do siebie?
Jeśli ty
Jeśli ty
Jeśli jest ci tak samo ciężko jak mi
Czy możemy to trochę ułatwić?
Powinienem był cię lepiej traktować, kiedy cię miałem

W dni, kiedy jak dzisiaj padała mżawka
Pamiętam twój cień

Nasze wspomnienia, które potajemnie włożyłem do szuflady
Wyjmuję je i znowu same je sobie wspominam

Dlaczego nie wiedziałem
O ciężarze smutku, który idzie w parze z rozstaniem?

Jeśli ty
Jeśli ty
Jeśli nie jest za późno
Czy możemy wrócić do siebie?
Jeśli ty
Jeśli ty
Jeśli jest ci tak samo ciężko jak mi
Czy możemy to trochę ułatwić?
Powinienem był cię lepiej traktować, kiedy cię miałem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

