EXO

EXO K – Tender love 2015

EXO K - Czuła miłość

Chodź na wewnętrzną stronę chodnika
Przyciągnę cię, więc się nie zranisz
Kiedy jemy razem
Porządnie układam twoją łyżkę i pałeczki na serwetce
Nawet jeśli rano się nie wyśpię
Wstaję wcześniej i dzwonię do ciebie o poranku
Od chwili, kiedy zacząłem cię lubić
Żaden dzień nie był zwyczajny

Jesteśmy bliskimi przyjaciółmi, udajemy, że niczego nie czujemy
Przedstawiam cię jako dobrą przyjaciółkę
Ale w moich ustach pozostają słowa
Jestem w tobie zakochany, chcę ci dać

(Hej!) czułą miłość
Czułą miłość dziecino (daj mi ją)
Czułą miłość
Czułą miłość dziecino
(Hej!) czułą miłość (to może nie być aktualne)
Czułą miłość dziecino (daj mi ją)
Czułą miłość (ale jest głębsza i szczersza niż cokolwiek innego)
Moja miłość jest staroświecka

Moi bliscy przyjaciele już (co z tobą!) zauważyli
Mówią mi, żebym wyznał moje uczucia
Kiedy się z tobą żegnam, z jakiegoś powodu dziwnie się czuję

Jesteśmy bliskimi przyjaciółmi, udajemy, że niczego nie czujemy
Przedstawiam cię jako dobrą przyjaciółkę
Ale w moich ustach pozostają słowa
Jestem w tobie zakochany, chcę ci dać

Twoje brwi opadają, kiedy mówisz słowa (oppa, oppa)
Za każdym razem, gdy to robisz, moje serce głośno bije (bum, bum, bum, bum)
Moja twarz płonie, moje uszy dymią
Ale po kilku godzinach moja psychika jest jakby ze szkła

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

