EXO

EXO K – Lady Luck 2015

EXO K - Pani Szczęście

Czasie, proszę, przyspiesz trochę, yeah (obiecuję dziewczyno)
Niech opadnie ciemność, przyprowadź ją do mnie
Pośród wielu gwiazd, jesteś jedyna
Och, nie mogę zrobić nic innego jak unieść głowę i spojrzeć, bez końca, bez końca

Nie mogę cię dosięgnąć, nawet jeśli za tobą podążę?
Nie mogę cię złapać, nawet jeśli wyciągnę rękę?
Dlaczego jesteś tak daleko?
Ta długa noc jest wypełniona jedynie moimi westchnieniami

Lśnisz i w tej chwili ekstatycznie do mnie przychodzisz
Wewnątrz deszczu meteorów (też mnie pragnęłaś)
Za tą ciemnością wezmę cię, kiedy wyrzucasz to oślepiające światło
Zbliżasz się (czekam na ciebie całą noc)

Dziecino, dziecino, moja własna
Pani, Pani Szczęście, Szczęście, Szczęście (więc posłuchaj)

Wiele osób idzie do ciebie, yeah (moja drogocenna dziewczyno)
Powiem ci tysiąc życzeń
Ty możesz sprawić, że się spełnią

Jedyna, której pragnę to ty
Och, jestem usatysfakcjonowany samym twoim istnieniem, nawet bardziej, nawet bardziej

Olśniewające szczęście jest ukryta za kurtyną jutrzenki jak ze snu
Twoje oczy stały się głębsze, a ja jako jedyny słyszę twój głos

Jesteś taka olśniewająca, przyjdziesz do mnie jakbyś szeptała
Pośród rozpraszającego się deszczu meteorów (przyjdź do mnie, kiedy wszyscy śpią)
Tylko raz w moim życiu, przez nieskończone noce, kiedy się w tobie zakochiwałem
Rozlewasz się do mnie (gorliwie czekam)

W chwili, w której cały świat śpi
Lecisz do mnie

Lśnisz i w tej chwili ekstatycznie do mnie przychodzisz
Wewnątrz deszczu meteorów (też mnie pragnęłaś)
Za tą ciemnością wezmę cię, kiedy wyrzucasz to oślepiające światło
Zbliżasz się (czekam na ciebie z otwartymi ramionami)

Dziecino, dziecino, jesteś moją Panią Szczęście, Panią, Panią (Szczęście, Szczęście, Szczęście)
Dziecino, dziecino, przejmujesz mnie, zapadasz jako moja Pani, Pani

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

