EXO

EXO K – Hurt 2015

EXO K - Boli

Twój zapach wciąż jest wyraźny
Wiąże moje stopy, jestem jak niewolnik twojego snu
Wspomnienia jak fajerwerki w zakamarku mojego serca
Znikają jak dym

Moje serce desperacko pragnie twojego oddechu, roztapiam go i krzyczę
Na wypadek, gdyby w jednej chwili stał się popiołem, wyciągam rozłożone ramiona ku przestrzeni
O czarno-niebieskim świcie dzwoni senny głos, kto wie?

Niekończąca się tajemnica, zamglone wspomnienie
Dlaczego moje przewidywania się nie spełniają?
Dźwięk deszczu wymieszany z łzami, dźwięk twojego oddechu w moich uszach
Nawet raz nie mogłem cię znaleźć
Ranisz mnie (tak bardzo, tak bardzo)
Ranisz mnie (tak bardzo, tak bardzo)
Wiecznie w mojej głowie (szalone) żyjesz
Widzę przezroczystych mnie i ciebie

Yeah, melodia białego księżyca, potajemnie przygotowałem łomot mojego serca
Noc jest jak noc, żyję z wieloma tajemnicami
Wyszepczesz mi? Gdzie muszę iść, żeby otworzyć twój ciasno zamknięty świat?
Czy zabierzesz mnie pod welon, który cię okrywa? Nie możesz sprawić, że będę żyć?

Codziennie zasypiam do ciebie
Piękna melodia gra w moich snach, ty i ja
Zamykam oczy i podążam za cieniem w ciemności, kto wie?

Chociaż raz mnie odnajdź, wiesz, jak bardzo cię pragnę
Bardziej niż twój niewyraźny obraz, bardziej niż głęboką noc
Boję się bycia samemu

To boli

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

