EXO

EXO K – First love 2015

EXO K  - Pierwsza miłość

Och och och och (sekretny pamiętnik o mojej pierwszej miłości) ach-yeah

Krok za krokiem podążam za tobą
Bez twojej wiedzy równam swoje kroki z twoimi
Twój zapach przenika przez moje ubranie
Dlaczego tak bardzo się denerwuję? To takie słodkie
Ta mała i śliczna dłoń prawie zaraz mnie dotknie
Prawie zaraz dotknie, to łaskocze moje serce
Zatrzymuję to miękkie ciepło
Nasza niewinna historia miłosna została tylko mi opowiedziana

Moje serce (jest białe) moje policzki (są czerwone)
Nasze spojrzenia się spotkały (czarne) moje niebo staje się (żółte)
Czuję, jakbym unosił się nad chmurami
Czuję, jakbym mógł lecieć, to delikatne serce łomoce

Przyszłaś do mnie i rozkwitłaś (piękna pojedyncza róża na łodyżce)
Jesteś moim światłem (moim światłem, które lśni w moim sercu)
Tajemnica, której nikt nie zna (tajemnica, którą tylko my chcemy zachować)
Najbardziej olśniewające zdjęcie (moje zdjęcie, takie piękne zdjęcie, miłość)

Codziennie ćwiczyłem
Te wszystkie słodkie słowa
Ale kiedy patrzysz na mnie i się uśmiechasz
Wszystkie się wytapiają z pamięci
Ale nic więcej nie potrzeba
Kiedy chodzi o pierwszą miłość chłopaka i dziewczyny
Wyszeptałaś do mnie z przejrzystym spojrzeniem
A w tym odbiciu uśmiecham się

Moje serce (jest białe) moje policzki (są czerwone)
Nasze spojrzenia się spotkały (czarne) moje niebo staje się (żółte)
Wszystko wygląda inaczej
Dlaczego codziennie błąkam się przez sny

Każdy przynajmniej raz ma takie marzenie
Nawet twoje imię sprawia, że drży moje serce, to sen nazywający się pierwsza miłość
Coraz bardziej się w nią zagłębiam, jak dziecko, które pierwszy raz zobaczyło świat
Nieznana tajemnica, którą jesteś ty, chcę ją stopniowo poznać

Naucz mnie, czym jest miłość, tylko ty mnie możesz nauczyć
Powoli narysuj to na białej kartce, żebym tylko ja widział
Codziennie, to szalone, będę z tobą, śnię dziecino
Kocham cię dziecino, dziecino

Przyszłaś do mnie bezdźwięcznie, ostrożnie coraz bardziej się rozprzestrzeniłaś
Wszystko, co przez ciebie poznałem, jest piękne
Chcę wiecznie zasnąć w tym śnie

Moje serce (jest białe) moje policzki (są czerwone)
Nasze spojrzenia się spotkały (czarne) moje niebo staje się (żółte)
W chwili, w której wkroczyłem do twojego świata
Narodziłem się na nowo

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

