EXO

EXO K – Transformer 2015

EXO K - Transformer

Ona jest takim transformerem
EXO! Dalej

Poczekaj, poczekaj, poczekaj, poczekaj
Ciężko to wyjaśnić, kim ona jest? Czym ona jest?
Tam, tam, tam, tam
Jeśli tak szybko się zmieniasz, będzie ciężko sobie z tym poradzić
Zwalniasz, potem przyspieszasz
Nie ma odpowiedzi, więc po prostu bezmyślnie się gapiłem

Dziewczyna, która rozświetliła ścieżkę mojego wyzwania
Nie jesteś łatwa, jesteś mega dziewczyną

Och dziecino, dziecino, dziecino, jesteś tak samo niebezpieczna, jak elektryzująca
Jesteś silna, olśniewająca, nie mam ochoty z tobą walczyć
Hej, śliczna pani, myśli o tobie tylko się pogłębiają
Trochę mocniej, czasami bardziej miękko
Kiedy stoję naprzeciwko niej

Tik tik bum bum, zaraz wybuchnę
Nawet sobie nie wyobrażałem
Ale w końcu, kontrolujesz mnie, jesteś moim panem, moim właścicielem
Bo jesteś, jesteś, jesteś transformerem

Teraz to jest jej czas
Z jakiej jesteś planety?
Dziewczyno, masz mnie, masz mnie, jesteś zwyciężczynią tej gry
Bo jesteś, jesteś, jesteś transformerem

Przychodzisz, w ogóle nie mogę się ruszać
Ponieważ tak dobrze na ciebie patrzeć, ale wtedy znowu się zmieniasz
Podejmij decyzję, czas się marnuje
Zwalniasz, potem przyspieszasz
Nie ma odpowiedzi, więc po prostu bezmyślnie się gapiłem

Dziewczyna, która rozświetliła ścieżkę mojego wyzwania
Nie jesteś łatwa, jesteś mega dziewczyną

Nie rozpalaj mnie, nie ma na to czasu
Czego ty i ja więcej teraz potrzebujemy
Jakakolwiek to twoja strona, nawet jeśli się przestraszę, chcę cię mieć
Powiedz mi teraz, to mnie dobija, dziecino

Widzę cię, pragnę cię, potem ty się zmieniasz
Czujesz mnie? Czy masz zamiar się zmienić?

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

