EXO

EXO K – What if 2015

EXO K - Co jeśli

Oczy patrzą na siebie
Oczy patrzą na siebie
Jedna para pozostałych oczu

Och wyglądasz na naprawdę szczęśliwą, wyglądasz na szczęśliwą
Kiedy cię widzę, taka piękna, że to aż smutne
Nie nienawidzę go, nie nienawidzę go
Ponieważ on sprawia, że się uśmiechasz jak anioł

(Och och yeah) słowa, które stały się sekretem, zanim je wypowiedziałem
(Och och yea) dlatego nie byłem dla ciebie

Oczy patrzą na siebie
Jedna pozostała para oczu, zagubione oczy
Oczy, mocno zamknięte
Oczy, które są za późno, oczy, które cię straciły
Jest mi coraz bardziej i bardziej przykro, patrzę na ciebie, czując coś takiego
Oczy patrzą na siebie
Jedna pozostała para oczu, oczy, które zagubiły swoją drogę

Popełniłem ogromny błąd, popełniłem błąd
Marzeniem, które rosło wewnątrz mnie
Było to, żeby czas przyprowadził ciebie do mnie jak wiatr

(Och och yeah) białe słowa, które wypełniły białe płótno
(Och och yeah) chyba za bardzo je oszczędzałem

Teraz muszę na zawsze trzymać cię wewnątrz mojej szuflady
Ale czy mogę cię czasami wyciągać?
Nawet jeśli moje serce, które za tobą tęskni, stanie się małą gwiazdą
Przynajmniej z daleka, przynajmniej w moim sercu
Będę ciepło cię oświetlać

Oczy patrzą na siebie
Jedna pozostała para oczu, zagubione oczy
Oczy, mocno zamknięte (oczy mocno zamknięte)
Oczy, które są za późno, oczy, które cię straciły
Jest mi coraz bardziej i bardziej przykro, patrzę na ciebie, czując coś takiego (moje serce patrzy na ciebie)
Oczy patrzą na siebie (dziewczyno, tęsknię za tobą)
Jedna pozostała para oczu, oczy, które zagubiły swoją drogę

Co jeśli to byłbym ja
Oczy, które patrzą na ciebie wewnątrz twoich oczu (patrzą na ciebie)
Co jeśli to byłbym ja
Oczy patrzą na ciebie wewnątrz twoich oczu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

