Baekhyun, Drama/OST

Baekhyun (EXO K) – Beautiful 2015 (EXO Next Door OST)

Baekhyun – Piękna

Witaj, przyszłaś do mnie
Dając mi swój nieśmiały zapach

W moim zamglonym śnie
Lśniłaś, olśniewająca

Z trzepoczącym sercem, bezwiednie
Poszedłem do ciebie, krok za krokiem
I zostałem przy twoim boku

Moje serce roztapia się z powodu twojego uśmiechu
Kiedy nasze oczy się spotykają
Moje serce łomoce

Och pamiętaj mój uśmiech w twoim sercu
Myśl o nim kilka razy dziennie

Och słowa, które chcę ci powiedzieć
Jesteś piękna

Dziękuję za to, że się ze mną spotykasz
Widzę cię, zawsze taką samą

Twój gęsty zapach, który na mnie czekał
Dzwoni głęboko wewnątrz mnie

Z tym tajemniczym i silnym przyciąganiem
Chcę rozłożyć moje skrzydła w kierunku ciebie

Moje serce roztapia się z powodu twojego uśmiechu
Kiedy nasze oczy się spotykają
Moje serce łomoce

Och zaśpiewam dla ciebie w twój wiosenny dzień
Myślę o tym kilka razy dziennie

Och to o tobie myślę
Jesteś piękna

Kiedy się cieszysz, że mnie widzisz
Moje serce trzepocze
To jak spacer w chmurach
Jak magia, stawiam jeszcze jeden krok w twoim kierunku

Znowu nadeszła twoi i moja pora
Pamiętasz to?
Och yeah w porządku

Jestem taki szczęściarzem, że cię spotkałem
Jeśli znowu się spotkamy, chcę ci powiedzieć

Lecę do ciebie, zostań przy moim boku
Jesteś piękna

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

