Big Bang

Big Bang – Loser 2015

Big Bang - Nieudacznik

Nieudacznik, samotnik
Tchórz, który udaje twardziela
Złośliwy przestępca
W lustrze, jesteś
Po prostu nieudacznikiem
Samotnikiem, bałwanem pokrytym bliznami
Brudnym śmieciem
W lustrze, jestem

Szczerze, nigdy nie pasowałem do świata
Zawsze byłem sam
Już dużo czasu minęło odkąd zapomniałem o miłości
Nie mogę już słuchać pełnych nadziei piosenek miłosnych
Ty i ja oboje
Jesteśmy tylko smutnymi klaunami, okiełznanymi i z góry zapisane
Zaszedłem za daleko
Wracam do domu
Chcę wrócić
Do czasu, kiedy byłem młody

W pewnym momencie
Zacząłem częściej patrzeć na ziemię niż w niebo
Jest nawet ciężko oddychać
Wyciągam rękę
Ale nikt jej nie chwyta
Jestem

Nieudacznik, samotnik
Tchórz, który udaje twardziela
Złośliwy przestępca
W lustrze, jesteś
Po prostu nieudacznikiem
Samotnikiem, bałwanem pokrytym bliznami
Brudnym śmieciem
W lustrze, jestem

To cykl dziewczyn i błędów
Kocham je przez jedną noc
I nienawidzę ich, kiedy nadchodzi poranek
Nie mogę się do tego przyznać
Przez moją samolubną przyjemność
Wszystko zostało zrujnowane
Nie mogę zakończyć tego niebezpiecznego biegu z pełna prędkością
Teraz się nie interesuję, już nie jest to zabawne
Stoję samotnie na krawędzi klifu
Wracam do domu
Chcę wrócić
Do tego jak było wcześniej

W pewnym momencie
Zacząłem się bać ludzkich oczu
Mam dość płaczu, więc próbowałem się uśmiechać
Ale nikt mnie nie poznaje
Jestem

Nieudacznik, samotnik
Tchórz, który udaje twardziela
Złośliwy przestępca
W lustrze, jesteś
Po prostu nieudacznikiem
Samotnikiem, bałwanem pokrytym bliznami
Brudnym śmieciem
W lustrze, jestem

Przeklinam niebieskie niebiosa
Czasami chcę to wszystko odłożyć
Chcę się pożegnać
Kiedy przestanę się błąkać na końcu tej drogi
Mam nadzieję, że będę mógł bez żalu zamknąć oczy

Nieudacznik, samotnik
Tchórz, który udaje twardziela
Złośliwy przestępca
W lustrze, jesteś
Po prostu nieudacznikiem
Samotnikiem, bałwanem pokrytym bliznami
Brudnym śmieciem
W lustrze, jestem

Nieudacznik
Jestem nieudacznikiem
Jestem nieudacznikiem
Jestem nieudacznikiem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

