Big Bang

Big Bang – Bae bae 2015

Big Bang - Bae bae

Jestem zakochany
Jestem ślepo zakochany dziecino
Bez spodni, sama biała koszula dziecino
Jesteś człowiekiem czy aniołem?
Och Jezu dziecino
Okulary przeciwsłoneczne dziecino
Mój umysł totalnie odleciał
Jestem przez ciebie opętany
Krew znowu płynie do tego jednego miejsca
To niebezpieczne
Jesteś taka niebezpieczna dziecino
Uratuj mnie dziecino
Zadzwoń po policję dziecino

Kochanie, kochanie
Możesz być dalej taka piękna, jaka jesteś teraz?
Żeby moje serce mogło łomotać nawet po upływie czasu
Kochanie, kochanie
Nie więdnij, to wszystko dla samolubnego mnie
Musisz zostać taka, jaka teraz jesteś

Twoje oczy są piękna jak u łani
Moja księżniczka
Kiedy się ze mnie śmiejesz, to takie eleganckie
Jesteś szalona?
Twoje naturalne piękno, takie unikalne, takie unikalne
Moja idealna kochana
Zostań moją muzą
Tak dobrze się ze sobą czujemy
Tak bardzo tyję
Moje ciało taki idealnie owija się wokoło twojego
Dla mnie masz wiecznie 25 lat
Nigdy się nie zmienisz
Dziecino dziecino

Kochanie, kochanie
Możesz być dalej taka piękna, jaka jesteś teraz?
Żeby moje serce mogło łomotać nawet po upływie czasu
Kochanie, kochanie
Nie więdnij, to wszystko dla samolubnego mnie
Musisz zostać taka, jaka teraz jesteś

Jestem mężczyzną, który trzyma piękny kwiat
Mężczyzną, który trzyma kwiat, którym jesteś, który wszyscy kochają
Jestem pijany twoim zapachem, znowu jest mgliście
Nie daj się zerwać
Proszę

Jak ciastka ryżowe, jak ciastka ryżowe*
Nasza chemia, nasza chemia
Jak ciastka ryżowe, jak ciastka ryżowe
Nasza chemia, nasza chemia


*zwrot robić ciastka ryżowe” w slangu oznacza uprawiać seks

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

