Orange Carmel

Orange Carmel – Shanghai romance 2011

Orange Carmel - Szanghajski romans

Myślę, że się w nim zakochałam
Kocham mojego chłopca
Twoje serce się we mnie zakocha, twoje serce się we mnie zakocha
Chociaż dzisiejszej albo jutrzejszej nocy możesz nie być mój na 100%

Dziecino oh – będziesz mój, prawda?
Dziecino och – mój ukochany, tęsknię za tobą

Dziecino sza sza sza och!
Jesteś moją szanghajską miłością, wciąż się pojawiasz
Dziecino sza sza sza, co z tobą – wciąż doprowadzasz mnie do płaczu
Sza sza sza – dzisiaj znowu sprawiłeś, że moje serce łomoce
Dziecino sza sza sza och!
Moja szanghajska miłość, masz takie okropne podejście

Muszę wsiąść do samolotu, żeby cię spotkać
Ale to nie jest takie łatwe – chcę płakać
Chcę przemierzyć rzekę Jangcy
Ale nie mam pieniędzy, to takie trudne

Dziecino oh – będziesz mój, prawda?
Dziecino och – mój ukochany, tęsknię za tobą

Dziecino sza sza sza och!
Jesteś moją szanghajską miłością, wciąż się pojawiasz
Dziecino sza sza sza, co z tobą – wciąż doprowadzasz mnie do płaczu
Sza sza sza – dzisiaj znowu sprawiłeś, że moje serce łomoce
Dziecino sza sza sza och!
Moja szanghajska miłość, masz takie okropne podejście

Hej – ty, który masz na sobie garnitur, szanghajski chłopcze
Dlaczego nie widzisz, kiedy otwieram oczy
Jesteś miłością, którą pierwszy raz poczułam
To może być sen, ale jestem twoja
Nie ważne jak bardzo za tobą tęsknię, to nie jest takie łatwe
Co powinnam zrobić? Chyba muszę o tobie zapomnieć
Próbuję o tobie zapomnieć, ale to nie jest takie łatwe
Wciąż się pojawiasz, wciąż cię widzę w moich snach

Dziecino sza sza sza och!
Jesteś moją szanghajską miłością, wciąż się pojawiasz
Dziecino sza sza sza, co z tobą – wciąż doprowadzasz mnie do płaczu
Sza sza sza – dzisiaj znowu sprawiłeś, że moje serce łomoce
Dziecino sza sza sza och!
Moja szanghajska miłość, masz takie okropne podejście

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

