It's Ok That's Love, Orange Carmel

Orange Carmel – Tonight 2014 (It’s Ok, That’s Love OST)

Orange Carmel - Dzisiaj wieczorem

Moje urocze, krótkie włosy, moja szczupła talia
Moje okrągłe oczy, które patrzą tylko na ciebie (oko, oko)
Pierwszy raz chcę być zakochana
Jeśli zostawisz mnie samą, dzisiaj wieczorem powiem (pa, pa)

Przygotuj się na wybuch mojego uroku
Dzisiaj wieczorem (impreza, impreza) tylko nas dwoje (pokonaj to, pokonaj to)
Roztapiasz mnie spojrzeniem, które sprawia, że mdleję
(Miękko mnie roztapiasz, mnie roztapiasz, mnie roztapiasz)
Och och och

Romantyczna dziecino, dziecino, przyjmij moje serce
Hej, proszę pana, namiętnie mnie przytul
Chcę cię kochać, aż moje serce zacznie łaskotać
Tak bardzo cię lubię, jestem taka nieśmiała (nieśmiała, nieśmiała)

Przygotuj się na wybuch mojego uroku
Dzisiaj wieczorem (impreza, impreza) tylko nas dwoje (pokonaj to, pokonaj to)
Roztapiasz mnie spojrzeniem, które sprawia, że mdleję
(Miękko mnie roztapiasz, mnie roztapiasz, mnie roztapiasz)
Och och och

Dzisiaj wieczorem, pragnę cię, pod tym blaskiem księżyca, noc jet wciąż młoda
Zawsze będę to cenić, proszę, poznaj moje serce
Nawet wiatr jest przyjemny
Lubię cię, powiedz mi, skarbie

Przygotuj się na wybuch mojego uroku
Dzisiaj wieczorem (impreza, impreza) tylko nas dwoje (pokonaj to, pokonaj to)
Roztapiasz mnie spojrzeniem, które sprawia, że mdleję
(Miękko mnie roztapiasz, mnie roztapiasz, mnie roztapiasz)

Dzisiaj wieczorem, pragnę cię (pragnę cię)
Pod tym blaskiem księżyca, noc jest wciąż młoda (chcę ci teraz powiedzieć)
Będę wiecznie to cenić, proszę, poznaj moje serce
Nawet wiatr jest przyjemny
Lubię cię, powiedz mi, skarbie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

