Orange Carmel

Orange Carmel – My copycat 2014

Orange Camel - Mój naśladowca

Rób to jak ja

Naprawdę czuję się, jakbym miała się zadusić
Czy miłość powinna być taka trudna?
Rób to jak ja
To nie jest takie trudne, jak sądzisz
Rób jedną rzecz na raz

Dzwoń o północy zanim zaśniesz
Próbuj posłuchać zanim zaczniesz gadać
Od czasu do czasu zagraj w małe przyciąganie i odpychanie
Pamiętaj o wszystkich rocznicach
Jeśli naprawdę jesteś zakochany, nie ukrywaj tego

Rób to jak ja, jak ja
Spróbuj poruszyć moje serce
Zagraj dzisiaj w grę z moim sercem
Noc prawie się skończyła
Rób to jak ja, jak ja
Tańcz jak ja, jak ja
Tak tym potrząśnij
Rób to jak ja, jak ja

Czasami lubię najpierw sobie wykalkulować
Stopniowo sprawię, że będziesz zdezorientowany i zagubiony
Zanim się zorientujesz, jesteś moim uroczym niewolnikiem
Moim biednym kochaniem

Pamiętaj nawet małe i nieważne rzeczy
Zostaw swoją dumę w domu
Posyłaj oczami roztapiające uśmiechy
Chwyć moją dłoń
Pierwszy wyznaj swoją miłość

Rób to jak ja, jak ja
Spróbuj poruszyć moje serce
Zagraj dzisiaj w grę z moim sercem
Noc prawie się skończyła
Rób to jak ja, jak ja
Tańcz jak ja, jak ja
Tak tym potrząśnij
Rób to jak ja, jak ja

W ten sposób, w taki sposób, w ten sposób, w taki sposób,
W ten sposób, w taki sposób, w ten sposób, w taki sposób,

Naśladuj mnie, naśladuj, naśladuj, naśladuj, naśladuj mnie, naśladuj mnie
Zamartwiaj swoje serce
Dzisiaj tańcz w ten sposób
Noc prawie się skończyła
Rób to jak ja, jak ja
Tańcz jak ja, jak ja
Tak tym potrząśnij
Rób to jak ja, jak ja

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

