Bobby, Lee Hi, Suhyun

Hi Suhyun (ft. Bobby) – I’m different 2014

HI SUHYUN ft. Bobby - Jestem inna

Dalej, dziecinko
Przestań się wahać
Pospiesz się i chodź do mnie
Pon., wt., śr., czw., pt., sob., niedz.
Pokażę ci nowy świat
Zatrzymam łzy w twoim sercu
Nie baw się ze mną

To czego pragnę, to tylko ty
To czego potrzebuję, to tylko część twojego życia
Idź ze mną do samego końca
Ty  ja

Więc posłuchaj
Zatrzymaj tą rękę
Tylko popatrz, nie możesz dotykać
Możesz próbować udawać, że nic się nie stało

Tylko popatrz, nie przetrwasz nawet sekundy

Dziewczyna taka jak ja
Nie jest taka zwykła
Jestem inna
Jestem wyjątkowa

Nie porównuj mnie
Z innymi dziewczynami
Jestem inna
Jestem wyjątkowa
Jestem, jestem

Whoa ooh whoa ooh whoa
Nie wiesz
Nie znasz mnie
Ty, ty
Ty, ty

Szalone
Nawet jeśli ponownie się narodzę
Będę się z tobą spotykać, dziecino
Samo patrzenie jak tam stoisz
Sprawia, że moje serce galopuje
Pociąg tak się nie zatrzyma, ocal mnie

To czego pragnę, to tylko ty
To czego potrzebuję, to tylko część twojego życia
Idź ze mną do samego końca
Ty  ja

Więc posłuchaj
Zatrzymaj tą rękę
Tylko popatrz, nie możesz dotykać
Możesz próbować udawać, że nic się nie stało

Tylko popatrz, nie przetrwasz nawet sekundy

Dziewczyna taka jak ja
Nie jest taka zwykła
Jestem inna
Jestem wyjątkowa

Nie porównuj mnie
Z innymi dziewczynami
Jestem inna
Jestem wyjątkowa
Jestem, jestem

Whoa ooh whoa ooh whoa
Nie wiesz
Nie znasz mnie
Ty, ty
Ty, ty

Nawet jeśli świat jest długi i szeroki
Nawet jeśli jest wiele do zrobienia
Bez ciebie to nic
Weź to, weź to, weź to, weź to

Przepraszam za dezorientację, dziecinę

Wszystko jest takie same, same

Cóż, jeśli ci się nie podoba, dlaczego nie pójdziesz sobie?

To nie jest to, czego chcesz
To nie jest to, czego chcesz

Wszystkie dziewczyny są takie same
Jestem kłusownikiem, a wy wszystkie jesteście lisami
Ale nigdy nie widziałaś takiej strzały jak ja
Dzięki jednemu mrugnięciu
Żyję w twoim sercu, prawda?

All girls are the same
I’m a poacher and you’re all foxes
Bet u never seen arrow like me
With just one wink
I live in your heart, right?

Dziewczyna taka jak ja
Nie jest taka zwykła
Jestem inna
Jestem wyjątkowa

Nie porównuj mnie
Z innymi dziewczynami
Jestem inna
Jestem wyjątkowa
Jestem, jestem

Whoa ooh whoa ooh whoa
Nie wiesz
Nie znasz mnie
Ty, ty
Ty, ty

Whoa ooh whoa ooh whoa
Nie wiesz
Nie znasz mnie
Ty, ty
Ty, ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

