Taeyang

Taeyang – Love you to death 2014

Taeyang - Kocham cię na śmierć

Czy sądzisz, że moje serce ma się dobrze?
Czy sądzisz, że nie będę krwawić, jeśli zostanę ukłuty?

Ale dawanie mi tej choroby
Jest jak lekarstwo, które pozwala mi oddychać
Więc jak mogę cię rzucić?

Yeah, cokolwiek robisz, muszę to po prostu wytrzymać
Nawet jeśli cały umrę, potrzebuję tylko, abyś ty oddychała

Dziewczyno, będę cię kochać
Wszystko się przez ciebie załamuje
Ale nie mogę żyć bez ciebie
Pragnąc ciebie, która mnie nie chcesz
Jeśli to jest mój grzech, słodko przyjmę karę
Będę kochać cię na śmierć
Będę kochać cię na śmierć

Wszyscy mi mówią
Tylko jeśli się od ciebie bardzo zdystansuję, będę mógł oddychać
Moje serce mi mówi
W chwili, w której się od ciebie zdystansuję, umrę

Chcę dla ciebie połknąć tą truciznę
Chcę być tobą pijany i nigdy się nie budzić
Nigdy nie będę mógł się od ciebie zdystansować
Dlaczego tego nie wiesz?

Nawet jeśli zwariuję
Jeśli to z twojego powodu, to w porządku
Chcę, żeby zarówno niebo jak i piekło było tobą

Dziewczyno, będę cię kochać
Wszystko się przez ciebie załamuje
Ale nie mogę żyć bez ciebie
Pragnąc ciebie, która mnie nie chcesz
Jeśli to jest mój grzech, słodko przyjmę karę
Będę kochać cię na śmierć
Będę kochać cię na śmierć

Nawet jeśli nie mogę otworzyć oczu, ponieważ połyka mnie ciemność
Nawet jeśli jestem oznaczony nieusuwalnym piętnem
Czy mogę oddychać tylko tą jedną miłością
Czy mogę to znieść, nawet jeśli to śmiertelnie boli?

Dziewczyno, będę cię kochać
Nie posiadanie cię jest gorsze niż śmierć
To musisz być ty
Jeśli pragnienie ciebie, która mnie nie chcesz, to moje przeznaczenie
Będę cię kochać na śmierć
Będę cię kochać na śmierć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

