Taeyang

Taeyang – Intro (Rise) 2014

Taeyang - Intro (Powstań)

Wyrzućcie ręce w górę
Trzymajcie ręce w górze
Dzisiaj będziemy sięgać po niebo
I rozjaśnimy je
Powstańcie dzisiaj

Wyrzućcie ręce w górę
Trzymajcie ręce w górze
Unieście w górę
Poczujcie to w górze

Sam w ciemności
Jest tak zimno i szalenie
I wszyscy są bezduszni
Nie mam nikogo, kto by mnie ocalił

Ale pi**rzyć to, będę miał się dobrze
Obudź się i powstań
Dziecinko, jestem tym jedynym
Żeby to rozświetlić
Gorętszy niż płonące słońce

Za każdym razem, kiedy ludzie mówią, że to koniec
Pokażę im, że jestem wieczny
Jeśli nie możesz tego zobaczyć w moich oczach
Jeśli tego nie rozpoznajesz
To nie ważne

Pozwólcie mi powiedzieć ay!
Wykrzycz światu, ay!
Przygotuj się, nadchodzę
Dzisiaj będziemy sięgać po niebo
Razem, powstaniemy z porannym światłem

Wyrzućcie ręce w górę
Trzymajcie ręce w górze
Dzisiaj będziemy sięgać po niebo
I rozjaśnimy je
Powstańcie dzisiaj

Wyrzućcie ręce w górę
Trzymajcie ręce w górze
Unieście w górę
Poczujcie to w górze

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

