Taeyang

Taeyang – Eyes, nose, lips 2014

Taeyang - Oczy, nos, usta

Niech ci nie będzie przykro, to czyni mnie bardziej żałosnym
Swoimi ślicznymi czerwonymi ustami, pospiesz się, zabij mnie i odejdź
Mam się dobrze
Przynajmniej raz spójrz na mnie
Uśmiechnij się, jakby wszystko było w porządku, więc kiedy za tobą tęsknię, nie będę pamiętał
Żebym mógł w myślach narysować twoją twarz

Mój egoizm, który nie mógł pozwolić ci odejść, zmienił się w obsesję, która cię uwięziła
Czy cierpiałaś przeze mnie?
Siedzisz bez słów
Dlaczego jestem głupcem, dlaczego nie mogę cię zapomnieć
Już cię nie ma

Twoje oczy, nos, usta
Twój dotyk, który kiedyś mnie muskał, aż do koniuszków twoich palców
Wciąż cię czuję

Ale jak wypalony płomień
Wypalony i zniszczony
Cała nasza miłość
To tak bardzo boli, ale teraz nazywam cię wspomnieniem

Kocham cię, kochałem cię
Pewnie nie byłem wystarczający
Może mógłbym cię tylko raz zobaczyć przez przypadek
Codziennie jestem niespokojny
Wszystko związane z tobą staje się niewyraźne
Twój uśmiech na naszych zdjęciach, niewiedzący o zbliżającym się pożegnaniu

Mój egoizm, który nie mógł pozwolić ci odejść, zmienił się w obsesję, która cię uwięziła
Czy cierpiałaś przeze mnie?
Siedzisz bez słów
Dlaczego jestem głupcem, dlaczego nie mogę cię zapomnieć
Już cię nie ma

Twoje oczy, nos, usta
Twój dotyk, który kiedyś mnie muskał, aż do koniuszków twoich palców
Wciąż cię czuję

Ale jak wypalony płomień
Wypalony i zniszczony
Cała nasza miłość
To tak bardzo boli, ale teraz nazywam cię wspomnieniem

Twoje czarne oczy, które widziały tylko mnie
Twój nos, który miał w sobie najsłodszy oddech
Twoje usta, które szeptały „kocham cię, kocham cię”.. ja…

Twoje oczy, nos, usta
Twój dotyk, który kiedyś mnie muskał, aż do koniuszków twoich palców
Wciąż cię czuję

Ale jak wypalony płomień
Wypalony i zniszczony
Cała nasza miłość
To tak bardzo boli, ale teraz nazywam cię wspomnieniem

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

1 thought on “Taeyang – Eyes, nose, lips 2014”

  1. Obawiałam się tej piosenki, myslałam,że będzie to kawałek bd podobny do’ I need a girl’ ,a tu takie zaskoczenie. Od pierwszych sekund wiedziałam,ze to będzie cos niesamowitego. wow i dzięki za tak szybkie przetłumaczenie 😉

Skomentuj

