Taeyang

Taeyang – Body 2014

Taeyang - Ciało

Twoje ciało jest takie piękne

Piękne
Twoje piersi, talia, pupa, aż do twoich stóp
Wszystko jest piękne
Twoje ruchy, gesty, wygląd, wszystko jest olśniewające

Mam to ciało
Ty masz to ciało
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś*
Mam to ciało
Ty masz to ciało
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś

Moja głowa, ramiona, kolana, stopy
Są lepsze niż twoje

Codziennie cię widzę, ale moje serce wciąż galopuje
Twoja biała skóra wciąż mnie kusi
Wszyscy się zgadzają, że jesteś seksowną panią
Nie mogę uwierzyć, że jesteś moja

Codziennie cię podziwiam
Co noc sprawiasz, że wariuję
Co więcej mogę powiedzieć, jesteś wszystkim, czego potrzebuję
Teraz sprawiłaś, że śpiewam

Nigdy nie widziałem takiej dziewczyny jak ty
Sprawiasz, że ja
Bo nigdy nie widziałem takiego ciała jak twoje
Sprawiasz, że ja

Mam to ciało
Ty masz to ciało
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś
Mam to ciało
Ty masz to ciało
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś

Moja głowa, ramiona, kolana, stopy
Są lepsze niż twoje

Nie ważne ile patrzę, jestem zaskoczony
Twoja perfekcja sprawia, że tańczę
Szykowne ciało, które jest podobne do twojej osobowości
Kiedy cię widzę, moje ciało…

Twoje wyciągnięte białe nogi
Sylwetka jak klepsydra i
Słodkie brązowe włosy
Są powodem dlaczego oddycham

Twoje ciało jest takie piękne

Mam to ciało
Ty masz to ciało
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś
Mam to ciało
Ty masz to ciało
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś

Piękne
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś
Wszystko jest piękne
Teraz ty i ja, sprawmy, aby ktoś


*albo – stwórzmy kogoś

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

