Taeyang

Taeyang – 1AM 2014

Taeyang - Pierwsza w nocy

Stopniowo cię zapominam, grzebię wspomnienia o tobie
Jakby to był tylko typowy sen, jest w porządku
Więc znowu próbuję się niezręcznie uśmiechać
Kiedy twój gęsty zapach mnie mija, umieram, zabija mnie od środka

Przestań myśleć o niej, przestań za nią tęsknić
Jak mam cię na dzisiaj wymazać?
Więc wskakuję w samochód, żeby się przejechać
Krzyczę, jakbym był szalony, ręce w górze

Moi przyjaciele mówią, że to koniec, że będę miał się w porządku
Kiedy z uśmiechem mnie pocieszają
Ale teraz tylko pragnę cię mieć przy sobie

Bezmyślnie z nimi gawędzę
Upijam się muzyką
Trzymam się końca nocy, kiedy tańczę
I kiedy myślę o tobie, jest pierwsza w nocy

Jakbym cię zapomniał, tylko zaczynam się śmiać
Spędzam noce robiąc dziwne miny
Trzymam się końca nocy, kiedy tańczę
I kiedy myślę o tobie, jest pierwsza w nocy

Pamiętam twoje piękne oczy, które pozwoliły mi odejść
Tak zimno, jakby to było nic
Ale teraz jestem obojętny
Jeśli możesz spokojnie być szczęśliwa, nie mam nic przeciwko temu, jest w porządku

To kłamstwo, to prawda
Tysiące razy dziennie jestem zdezorientowany
Powinienem zacząć spotykać się z kimś nowym?
Zaczynam szukać, błąkam się tu i tam, jakbym był szalony

Teraz to koniec, jest w porządku
Jakby to było nic takiego, rozmawiam o tobie
Ale teraz tylko pragnę cię mieć przy sobie

Bezmyślnie z nimi gawędzę
Upijam się muzyką
Trzymam się końca nocy, kiedy tańczę
I kiedy myślę o tobie, jest pierwsza w nocy

Jakbym cię zapomniał, tylko zaczynam się śmiać
Spędzam noce robiąc dziwne miny
Trzymam się końca nocy, kiedy tańczę
I kiedy myślę o tobie, jest pierwsza w nocy

Myślę o tobie, moje serce boli, nie mogę przestać o tobie myśleć, nie mogę przestać
Myślę o tobie, moje serce boli, nie mogę przestać o tobie myśleć, nie mogę przestać

Bezmyślnie z nimi gawędzę
Upijam się muzyką
Trzymam się końca nocy, kiedy tańczę
I kiedy myślę o tobie, jest pierwsza w nocy

Jakbym cię zapomniał, tylko zaczynam się śmiać
Spędzam noce robiąc dziwne miny
Trzymam się końca nocy, kiedy tańczę
I kiedy myślę o tobie, jest pierwsza w nocy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

