Orange Carmel

Orange Carmel – Cried uncontrollably 2014

Orange Carmel - Płakałam niekontrolowanie

Dzisiaj jest dzień, kiedy mnie pocałowałeś
Dzień, kiedy przyjąłeś moje serce
Dlaczego ciągle o tym myślę?
Lalalala oh yeah

(Dziewczyno, przepraszam, wróć
Nie chciałem cię zranić
Nie musisz już płakać)

Wiele dni, które z tobą spędziłam
Były jak piekło
Za każdym razem, kiedy myślę o wymazaniu cię
Tak bardzo za tobą tęsknię

Płakałam jak szalona
Tak bardzo cię nienawidziłam, nie mogę nawet cię zapomnień
Tańczyłam jak szalona
Żeby cię wymazać, żebym o niczym już nie myślała

Dzisiaj jest dzień, kiedy mnie pocałowałeś
Dzień, kiedy przyjąłeś moje serce
Dlaczego ciągle o tym myślę?
Lalalala oh yeah

Dzisiaj jest dzień, kiedy mnie zostawiłeś
Dzień, kiedy wykopałeś moją miłość
Dlaczego wciąż o tym myślę
Lalalala oh yeah

Wiele dni, które spędziłeś beze mnie
Byłeś szczęśliwy?
Może jesteś taki jak ja i borykasz się

Płakałam jak szalona
Tak bardzo cię nienawidziłam, nie mogę nawet cię zapomnień
Tańczyłam jak szalona
Żeby cię wymazać, żebym o niczym już nie myślała

Dzisiaj jest dzień, kiedy mnie pocałowałeś
Dzień, kiedy przyjąłeś moje serce
Dlaczego ciągle o tym myślę?
Lalalala oh yeah

Dzisiaj jest dzień, kiedy mnie zostawiłeś
Dzień, kiedy wykopałeś moją miłość
Dlaczego wciąż o tym myślę
Lalalala oh yeah

Proszę, teraz odejdź daleko
Myślę, że zwariuję, proszę, odejdź
Proszę, teraz odejdź
Żebym mogła cię wymazać z mojego serca
Yeah Yeah Yeah Yeah
Proszę, odejdź
Żebym mogła cię wymazać z mojego serca
Yeah Yeah Yeah Yeah
Proszę, odejdź
Żebym mogła cię wymazać z mojego serca

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

