EXO

EXO K – Thunder 2014

EXO K - Grzmot

Pijany szczęściem, które krótko zalśniło
Moja oczy na chwilę zostały zaślepione przez światło wspomnień
Już jesteś w miejscu, do którego nie mogę sięgnąć

Zalśniłaś przez chwilę jak piorun
Na chwilę rozjaśniłaś świat
Pokazałaś mi świat, jakby cały świat był mój
Potem odeszłaś

Jak grzmot, jestem za późno
Teraz w końcu cię szukam
Bum bum bum bum
Jestem za późno, kiedy wołam do ciebie

(Oh oh oh oh oh oh) teraz w końcu wiem
(Oh oh oh oh oh oh) teraz w końcu jestem chory z miłości do ciebie
Grzmot, grzmot, grzmot, chcę cię złapać
Grzmot, grzmot, grzmot

Odeszłaś zbyt daleko
Ty i ja wraz z upływem czasu oddaliliśmy się od siebie
Już jesteś tak daleko
Pewnie stajesz się światłem kogoś innego

Byłaś szybka jak piorun
Byliśmy tacy inni
Różnica czasu pomiędzy nami
Stała się miejscem, w którym nie możemy być razem

Jak grzmot jestem za późno
Teraz w końcu żałuję
Bum bum bum
Jestem za późno, kiedy wołam do ciebie

Podążam za tobą, podążam za tobą
Gonię cię, gonię cię
Szukam cię, szukam cię
Ale ty się bardziej oddalasz

Wspinam się po ścianie czasu, szukam cię
Chociaż teraz jesteśmy inni, nasz początek był taki sam
Wciąż wierzę, że możemy wrócić
Jedna za drugą liczę świece i mierzę naszą odległość

Grzmot, grzmot, grzmot, chcę cię złapać
Grzmot, grzmot, grzmot

Grzmot, grzmot, grzmot, chcę cię złapać
Grzmot, grzmot, grzmot

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

