EXO

EXO K – Run 2014

EXO K - Biegnij

Wszędzie jest dobrze, pobiegniemy dzisiaj? Powinniśmy pójść?
Tam, gdzie niebo jest niebieskie i pełne gwiazd
W takie miejsce, takie miejsce

A-yo, a-yo,
Biegnij jeszcze trochę, myślę, że prawie tam dotarliśmy
A-yo, a-yo,
Nie bój się, jestem tutaj

Biegnij tak szybko, jak możesz, nie zatrzymuj się
Trzymaj moją dłoń i powoli otwórz oczy
Nie bądź zbyt zaskoczona, jesteś gotowa?

Chodź za mną i biegnij, od początku
Witaj, witaj, e-yo
W ten sposób ty i ja biegniemy
Nie puszczaj tej dłoni, e-yo

Chcę więcej pokazać tym twoim ciekawym oczom
Tutaj ty i ja teraz
Zatrzymajmy czas, e-yo
Chodź za mną

Dzikie wyobrażenia są możliwe
Cokolwiek to może być, cokolwiek to może być
Tutaj, bajkowe fantazje stają się
Codzienną rutyną, codzienna rutyną

A-yo, a-yo
Znowu się w tobie zakochuję
A-yo, a-yo
Myślę, że jesteś fascynująca

Spróbuj mnie uszczypnąć
Jeśli to jest sen, mam nadzieję, że się nie obudzę
Nie pamiętam ile już minęło, odkąd cię znam

Chcę cofnąć czas do początku
I wyznać ci moje uczucia
Tutaj ty i ja teraz
Zatrzymajmy czas, e-yo
Chodź za mną

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

