EXO

EXO K- Moonlight 2014

EXO K - Światło księżyca

Yeah stop, stop
Twoje skrzydła zmokną
Och, stop, stop

Kiedy zapada noc cicho się do mnie zbliżasz
Usuwając ciemność, żeby obudzić mnie ze snu
I opuszczasz mnie przez otwarte okno

Czy znowu zgubiłaś drogę, ty, ty, ty
Nocne powietrze wciąż jest zimne, wstawaj
Więc, dziecinko, trzymaj się, nie mogę zostawić cię samej
Podążam za tobą w pewnej odległości

Wzięłaś prysznic w prysznicu gwiezdnego światła
Nigdy nie widziałem takiego zachwycającego wyrazu twarzy
Widzę cię nieruchomą jak na zdjęciu
Na końcu spojrzenia

Miejsce, którego nie można dotknąć
Miejsce, którego nie można objąć
Odbicie na powierzchni nie należy do niej
To moja smutna historia, która nie może być wypełniona
Im bardziej się zbliżam, tym większy będzie ból

Tylko ona… stop, stop, stop, stop, yeah
Tylko ona… stop, stop, stop, stop, yeah
Wołam tak do ciebie
Nie zbliżaj się, dziecinko, twoje skrzydła zamokną

Nie ważne, ile mówię, nie usłyszysz mnie
Znowu rzucasz siebie na niego
Dlaczego tak niebezpiecznie marzysz
(Teraz przestań męczyć) swoje serce i pozwól mu odpocząć
Moje serce rozpadło się na kawałki od patrzenia na ciebie

Boleśnie uśmiechasz się do mnie, jakby nic się nie stało
Ale twoje szczupłe białe ramiona zaczynają drżeć, mówię ci
Możesz przyjść odpocząć przy mnie
Kiedy nadchodzi świt, możesz wzlecieć do księżyca, yeah

Miejsce, którego nie można dotknąć
Miejsce, gdzie nie możemy być razem
To nie ty przyfrunęłaś do mnie, kiedy zapada noc
Moja smutna historia, która nie może być wypełniona
Im bardziej się zbliżam, tym większy będzie ból (przysięgam, nie mogę przestać kochać)

Tylko ona… stop, stop, stop, stop, yeah (dzisiaj wieczorem)
Tylko ona… stop, stop, stop, stop, yeah (dzisiaj wieczorem)
Wołam tak do ciebie
Nie zbliżaj się, dziecinko, twoje skrzydła zamokną

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

