EXO

EXO K – Love love love

EXO K - Miłość, miłość, miłość

Każdego dnia cię szukam, ale po prostu wracam
Kiedy cię spotkałem, zacząłem się przy tobie kręcić
Nie będę w stanie wrócić, jeśli przekręcę tą klamkę
Jestem ciekawy świata, który jest za tymi zamkniętymi drzwiami

Chwila, w której otwierają się te drzwi, inne miejsce niż świat, który znałem, jest przede mną
Wschodzisz i zachodzisz, rozkwitasz i więdniesz, jesteś taka ciepła
Każde miejsce, którego dotykają moje stopy, dokładnie cię przypomina
Chcę tu żyć każdego dnia, pozwól mi tu żyć, cały dzień, przy tobie

To jeszcze nie wydaje się być prawdziwe, dlaczego to nie jest sen?
Też nie mogę w to uwierzyć, naprawdę jesteś człowiekiem?
Nie wiedziałabyś, pewnie nie wiesz o moich uczuciach do ciebie
Miłość, miłość, miłość

Bo jesteś moją ziemią, powietrzem, wodą, ogniem
(Jesteś moją) ziemią, powietrzem, wodą, ogniem

Ja patrzę na ciebie patrzącą na mnie, patrzę na ciebie, patrzącą na mnie

Wyraz twoich oczu, moty-motyle
Nieskończone niebo pływa w twoich oczach
Tylko ty możesz mnie oświetlić, widzę przyszłość
Sprawiałaś, że ponownie się narodziłem, żebym nie mógł żyć bez ciebie, niewiarygodne

W chwili, w której cię spotkałem, świat, który znałem, stał się nudny
Patrzymy w to samo miejsce, płaczemy i śmiejemy się razem
Jesteś taka, taka, taka

Teraz nie chcę nawet iść tam, gdzie cię nie ma
Teraz bez ciebie jest nicość, zabierz wyjście
Teraz nie ma niczego innego, czego pragnę, zostaniesz ze mną?

W chwili, w której przekroczyłem linię, nie mogłem wrócić
Nie, właściwie to nie chcę wracać
Nawet nie chcę sobie wyobrażać świata bez ciebie
Miłość, miłość, miłość

To jeszcze nie wydaje się być prawdziwe, dlaczego to nie jest sen?
Też nie mogę w to uwierzyć, naprawdę jesteś człowiekiem?
To taka ulga, że cię poznałem i pokochałem
Miłość, miłość, miłość

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

