Orange Carmel

Orange Carmel – Catallena 2014

Orange Carmel - Catallena

Mała, tańcząca Catallena (czerwone słońce)
Bezwiednie zakochuję się w tobie
Szykowna i dumna, Catallena (czerwone słońce)
Jutti meri oye hoi hoi*, jestem oczarowana

O jej, ona jest taka świetna, zakochałam się w niej
Nawet jako dziewczyna, widzę, że ona jest taka wspaniała
Ona jest wybuchowa, ale chcę ją zobaczyć
Chcę ją poznać, chcę z nią tańczyć 

Lalala potrząśnij, potrząśnij tym, pomachaj ręką
Krzycz aż stracisz głos
(Jutti Meri Oye Hoi Hoi Paula Mera Oye Hoi Hoi*)
Dobra robota, dam ci 100 punktów

Miękko, miękko, roztapia się, roztapia się
Drży, drży, dygocze
Chcę iść za nią

Nie lubię jej dlatego, że jest taka szykowna
Ale nawet jako dziewczyna, widzę, że jest taka atrakcyjna
Jestem zła, ale chcę tańczyć przez godzinę, dwie godziny
Chcę się bawić do ostatniego tchu

Lalala potrząśnij, potrząśnij tym, pomachaj ręką
Krzycz aż stracisz głos
(Jutti Meri Oye Hoi Hoi Paula Mera Oye Hoi Hoi)
Nie wystarczająco dobry, miej trochę więcej siły

Mała, tańcząca Catallena (czerwone słońce)
Bezwiednie zakochuję się w tobie
Szykowna i dumna, Catallena (czerwone słońce)
Jutti meri oye hoi hoi, jestem oczarowana

Głaszczące ręce są ciepłe
Czy ona okazuje się miła, kiedy ją bliżej poznasz?

Moja wybuchowa Catallena
Wszyscy się w niej zakochują
Szykowna i dumna, Catallena (czerwone słońce)
Jutti meri oye hoi hoi, jestem oczarowana

Miękko, miękko, roztapia się, roztapia się
Drży, drży, dygocze
Chcę iść za nią


*nie mam pojęcia, co to może znaczyć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

