Just, Man from the Stars

Just – I love you 2014 (Man from the Stars OST)

Just - Kocham cię

Gdzie jesteś? Czy wciąż nie widzisz mojego serca?
Brakuje mi ciebie, tęsknię za tobą, więc nie mogę cię zapomnieć
Moje serce dla ciebie

Kocham cię
Potrzebuję cię
Słowa, które chcę ci powiedzieć
Słowa, które sprawiają, że moje serce galopuje

Kocham cię
Potrzebuję cię
Nawet jeśli jesteśmy w innych miejscach
Wiecznie będę patrzeć tylko na ciebie

Może odepchnęła cię moja niezdarna miłość
Proszę, pamiętaj mnie, który patrzę tylko na ciebie, który tylko za tobą tęsknię

Kocham cię
Potrzebuję cię
Jeśli znowu cię spotkam
Jeśli miłość do mnie przyjdzie

Kocham cię
Potrzebuję cię
Moje głupie serce
Dzisiaj znowu cię kocha

Odrobinę bardziej się do mnie zbliż
Moja głupia miłość nie pozwoli ci odejść

Z daleka, mam jedynie nadzieję, że przyjdziesz
Znasz moje serce dla ciebie

Kocham cię
Potrzebuję cię
Słowa, które chcę ci powiedzieć
Słowa, które sprawiają, że moje serce galopuje

Kocham cię
Potrzebuję cię
Nawet jeśli jesteśmy w innych miejscach
Wiecznie będę patrzeć tylko na ciebie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

