EXO

EXO K – Christmas day 2013

EXO K - Świąteczny dzień

Poranek, kiedy otworzyłem oczy z przyprawiającym o trzepot serca podekscytowaniem
To jak rozwiązywanie wstążki na prezencie
Każdy dzień poznawania ciebie

Migające światła, które dekorują ulice
Pośród nich twoje oczy wyglądają jak gwiazdy
Jakbyś roztapiała się w moich ramionach, przyszłaś w moje objęcia

Co, jeśli przyjdziesz do mnie, kiedy śpię?
Więc nie śpię całą noc, całą noc w białym oszołomieniu

Tak jak świąteczny dzień, na który zawsze czekałem
Tak jak świąteczny dzień, och! Kiedy myślę o tobie
Staję się podekscytowany jak dziecko, tak jak w te dni, tak jak w ten czas
Jesteś jak świąteczny dzień

Podczas długiej i zimnej pory
Tylko ty jesteś ciepłem, które pozostaje w moim płaszczu
Wypełniam się jedynie ciepłymi wspomnieniami (takie ciepłe)

Biały cud, który pada z kiedyś suchego nieba
Wydaje się, że to się spełni
Modlitwa, w której byłem taki rozpaczliwy nawet w moich marzeniach

Kiedy rano otworzyłem oczy, jak śnieg za oknem
Cicho padałaś całą noc, całą noc

Tak jak świąteczny dzień, na który zawsze czekałem
Tak jak świąteczny dzień, och! Kiedy myślę o tobie
Staję się podekscytowany jak dziecko, tak jak w te dni, tak jak w ten czas
Jesteś jak świąteczny dzień

Tak jak świąteczny dzień, na który zawsze czekałem
Tak jak świąteczny dzień, och! Kiedy myślę o tobie
Staję się podekscytowany jak dziecko, tak jak w te dni, tak jak w ten czas
Jesteś jak świąteczny dzień

Jesteś jak świąteczny dzień

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

