G Dragon

G Dragon – You do (Outro) 2013

G Dragon - Ty tak

GD to ja, a ty? Nie ja
GD to ja, a ty? Nie ja
GD to ja, a ty? Nie ja
Nie ja
Nie ja
Czy ty? Tak

Mógłbyś być czyimś człowiekiem, supermanem sprawiedliwości
Wyglądającym tak świetnie Tony Stark* czy Bruce Wayne**
Możesz być kimkolwiek, jeśli marzysz, możesz wszystko zrobić, powiedziałem
Też możesz to zrobić człowieku, grać na gitarze, Kurt Cobain***
Trzymaj mikrofon i stań się Lil Wayne’m****, popularny jak Big Bang*****
Możesz być kimkolwiek, jeśli chcesz, możesz być taki jak ja

Stanę się prezydentem, przyszłym naukowcem, królem wynalazków
Moje marzenia się spełnią, wypowiem dla ciebie życzenie z przywitaniem
Kiedy dorosnę, jeśli będę się bardzo starać, mogę zrobić to, na co liczyłem i czego chciałem, jeśli to ja
Będę miał się dobrze, ciągle parł do przodu, nie będę się zatrzymywał, od teraz, w porządku, tak będę miał się dobrze
Zbuduję to dla siebie, wtedy 10 lat, silne rozwiązanie, Seul to ziemia możliwości, zróbmy to jeszcze raz od góry

Mógłbyś być czyimś człowiekiem, supermanem sprawiedliwości
Wyglądającym tak świetnie Tony Stark czy Bruce Wayne
Możesz być kimkolwiek, jeśli marzysz, możesz wszystko zrobić, powiedziałem
Też możesz to zrobić człowieku, grać na gitarze, Kurt Cobain
Trzymaj mikrofon i stań się Lil Wayne’m, popularny jak Big Bang
Możesz być kimkolwiek, jeśli chcesz, możesz być taki jak ja

GD to ja, a ty? Nie ja
GD to ja, a ty? Nie ja
GD to ja, a ty? Nie ja
Nie ja
Nie ja
Czy ty? Tak


*prawdziwe imię Iron Mana

**prawdziwe imię Batmana

***założyciel, wokalista, gitarzysta, kompozytor i autor tekstów zespołu Nirvana, w wieku 27 lat popełnił samobójstwo

****amerykański raper

*****zespół do którego należy i jest liderem GD

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

