Honey-G

Honey-G – Baboya/You fool 2013

W MV zagrali Yoo Yeon Seok, Song Min Jung

Honey-G - Głuptasie

Zaczynając od dzisiaj, bądź moją dziewczyną
Nie dziewczyną jakiegoś innego faceta, och dziecinko
Możesz myśleć, że to zabawne, iż to mówię
Ale nie łapiesz tego

#Ty głuptasie, pomyśl o tym. codziennie do ciebie dzwonię
Codzienne pytam się jak się masz
Zawsze odprowadzam cię do domu późno w nocy
Wciąż nie wiesz?
Czasami, kiedy wydaje się, że pojawiam się znikąd
Kiedy uśmiechałem się jak głupiec, patrząc się na ciebie
Robiłem to, ponieważ nie mogłem ci powiedzieć, że cię kocham

Cały świat to zrozumiał
Ale tylko ty nie wiesz
Tylko ty nie wiesz

Nie wychodź tak późno
Nie noś zbyt krótkich ubrań, och dziecinko
Mogę przekraczać linię, mówiąc to
Ale zawsze się o ciebie martwię

#

Ty głuptasie, nawet po tym wciąż nie wiesz?

Tylko pamiętaj jedno – osoba, która zawsze codziennie się tobą zajmowała
Która słuchała twoich zmartwień, która była przy tobie, kiedy byłaś smutna czy szczęśliwa
Jest dokładnie naprzeciwko ciebie, osoba, która żyje tylko dla ciebie
Osoba, która jest niczym bez ciebie
Osoba, która nie mogła powiedzieć, że cię kocha
Więc osoba, która zawsze stoi z tyłu, ale jednak dobra osoba
Osoba, która się uśmiecha, nawet jeśli to boli
Nie znasz mojego serca?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Dodaj komentarz