EXO

EXO K – Wolf 2013

EXO-K - Wilk

Naraz mam uczucie, na jeden raz, włożę cię do ust jak ser
Poczuję twój zapach, będę się cieszyć twoim kolorem i zjem cię bardziej elegancko niż picie wina

Ale straciłem siłę w moim paznokciu, mój apetyt znika
Jestem chory? Czy mam chorobę?

Yeah, on ma wielkie kłopoty

Ocknij się z tego, jak twoje serce może zostać skradzione przez człowieka?
Ona to tylko jeden gryz

Hej, po protu ją ugryź, potem potrząśnij nią, żeby straciła przytomność
Hej, zrób to w stylu, którego nigdy nie używałeś, pozbądź się jej zanim skończy się ta pełnia

Tak, wilk, jestem wilkiem, ach woooo, kocham cię
Jestem wilkiem, a ty jesteś pięknością

Tak, wilk, jestem wilkiem, ach woooo, kocham cię
Jestem wilkiem, a ty jesteś pięknością

Nie mogę odrzucić tego silnego uczucia, tonę w nim, muszę zostawić samego siebie
Lubię proste rzeczy, to co ukryte wewnątrz mnie, otworzyło swoje oczy

Spójrz na nią, tonie w lęku, nie jest w stanie zrozumieć tego co widzi
„Czy ten brudny wilk w końcu mnie zje?”
To nie tak, zakochałem się

Taka piękna piękna piękna (wilk)
Jesteś moja moja moja (wilk)
Nie bój się, bój się, bój się mnie

Jestem wyjątkowy wyjątkowy wyjątkowy (wilk)
Wilk, który kocha kocha kocha cię (wilk)
Który został przez ciebie oślepiony oślepiony oślepiony

Hej, po protu ją ugryź, potem potrząśnij nią, żeby straciła przytomność
Hej, zrób to w stylu, którego nigdy nie używałeś, pozbądź się jej zanim skończy się ta pełnia

Tak, wilk, jestem wilkiem, ach woooo, kocham cię
Jestem wilkiem, a ty jesteś pięknością

Nie mogę z ciebie zrezygnować, mam wielkie kłopoty

Nie mogę z ciebie zrezygnować, mam wielkie kłopoty

Żółty księżyc mnie dręczy mnie, mówi, że nie mogę cię mieć
„Jesteś tylko dziką bestią”
Jeśli masz zamiar to powiedzieć, to po prostu odejdź, jeśli potrzebuję, to się zmienię
Nie mogę nawet pozwolić jej odejść

Nie mogę odrzucić tego silnego uczucia, tonę w nim, muszę zostawić samego siebie
Lubię proste rzeczy, to co ukryte wewnątrz mnie, otworzyło swoje oczy

Nie mogę odrzucić tego silnego uczucia, tonę w nim, muszę zostawić samego siebie
Lubię proste rzeczy, to co ukryte wewnątrz mnie, otworzyło swoje oczy

Tak, wilk, jestem wilkiem, ach woooo, kocham cię
Jestem wilkiem, a ty jesteś pięknością

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

