N-Train

N-Train – I’ll forget you 2012

N-Train - Zapomnę cię

Myślałem, że nie mogę tak dalej bez ciebie
Myślałem, że nie mogę bez ciebie żyć
Ale spójrz na mnie, spójrz na mnie
Dobrze sobie radzę bez ciebie

Opuszczę cię, dobrze sobie radzę
Teraz mogę się uśmiechać
Opuszczę cię, więc zabierz to
Teraz spotkam cię tylko we wspomnieniach

Jedyna miłość, która nauczyła mnie miłości – tylko ty, która nauczyłaś mnie rozstania
Ponieważ miłość boli, ponieważ rozstanie boli, płakałem i płakałem sam – zapomnę cię
Miłość znowu do mnie wróciła, druga miłość znowu wróciła do mojego serca
Moje serce drży, moje oczy trzepoczą i moje serce, które cierpi przez ciebie – zapomnę twoją miłość

Myślałem, że zwariuję bez ciebie
Myślałem, że umrę bez ciebie
Ale spójrz na mnie, spójrz na mnie
Dobrze sobie radzę bez ciebie

Opuszczę cię, dobrze sobie radzę
Teraz mogę się uśmiechać
Opuszczę cię, więc zabierz to
Teraz spotkam cię tylko we wspomnieniach

Jedyna miłość, która nauczyła mnie miłości – tylko ty, która nauczyłaś mnie rozstania
Ponieważ miłość boli, ponieważ rozstanie boli, płakałem i płakałem sam – zapomnę cię
Miłość znowu do mnie wróciła, druga miłość znowu wróciła do mojego serca
Moje serce drży, moje oczy trzepoczą i moje serce, które cierpi przez ciebie – zapomnę twoją miłość

Dla mnie to był taki ciężki czas
Uśmiecham się teraz, ale wtedy płakałem

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

