Lee Hi

Lee Hi – One sided love 2013

Lee Hi - Nieodwzajemniona miłość

Lubię cię i to już chwilę trwa
Cały dzień  o tobie myślę
Kiedy idę ulicą, słuchając muzyki
Nagle pojawiasz się przed moimi oczami

Film, który tworzy moje serce
To wyjątkowy projekt, w którym tylko ty występujesz
Tytuł to „Moje zauroczenie”
I jestem jedyną publicznością

Każdy mnie pociesza, mówi mi, żebym się rozchmurzyła
Ale mam dość wysłuchiwania tego – nie jestem smutna
Nawet jeśli on zawsze…

Nie zna mojego serca, jest w porządku
Potrzebuję tylko, żeby był tam, gdzie mogę go widzieć
Tak jak zawsze, z tymi czarującymi oczami, gestami, słowami
Musi tylko istnieć, tylko tego potrzebuję

Czuję jakbym była wypełniona
Przez łaskoczący wiatr, który przyniosłeś
Czuję coś dobrego [zapach]
Podoba mi się to, podoba
Mój uśmiech rysuje jedną osobę

Każdy mnie dopinguje, mówi mi, żebym była dzielna
Popychają mnie, mówiąc, że to moja kolej, żeby do ciebie podejść
Bardziej niż martwić się o to, chcę po prostu cieszyć się tą chwilą
Mam zamiar wspiąć się na pokład mojego ukrytego wyznania i wznieść się wysoko do nieba

On nie musi znać mojego serca
Potrzebuję tylko, żeby był tam, gdzie mogę go widzieć
Tak jak zawsze, z tymi czarującymi oczami, gestami, słowami
Musi tylko istnieć, tylko tego potrzebuję

Potrzebuję tylko, żeby był tam, gdzie mogę go widzieć
Tak jak zawsze, z tymi czarującymi oczami, gestami, słowami
Musi tylko istnieć, tylko tego potrzebuję

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Skomentuj

