Shinhwa

Shinhwa – Stay 2012

Shinhwa - Zostań

Och zostań, och zostań, och zostań
Proszę bądź w pobliżu, błagam cię na kolanach
Proszę bądź w pobliżu, błagam cię na kolanach (cały dzień dziecinko)
Proszę bądź w pobliżu, błagam cię na kolanach (robimy tak od pierwszego dnia)
Więc co próbujesz powiedzieć

Po prostu idź – udawałem, że jestem spoko i cię zostawiłem, ale

Nie wiedziałem, że to będzie tak boleć
Stop! Łzy ciągle płyną
Po prostu idź – próbowałem cię wymazać, ale
Wiedziałem, że to był mój błąd
Stop! Proszę wróć do mnie

Wierzyłem, że cię zapomnę, ale tęsknię za tobą
Było tak ciężko bez ciebie
Och potrzebuję cię, tylko ciebie
Mówię ci, że wariuję bez ciebie

Moje serce tak bardzo boli – tęsknię za tobą
Bez ciebie byłem bardzo samotny
Och potrzebuję ciebie, tylko ciebie
Mówię ci, że wariuję bez ciebie

Poczekaj minutę, przemyśle to z drugiej strony, jestem bardzo zły
Ale wiesz, że jestem tylko raperem – nie jestem miły
Kiedy słowa, które wypluwa zostają zapisane, stają się bazgrołami
Jeśli to miało się stać, dlaczego w ogóle się spotykaliśmy
Nie powinnaś była mówić, że jesteś sama
Żebym mógł cię wymazać bez tęsknych uczuć

Pozwól mi zostać – nie zostawiaj mnie i chodź
Wariuję przez ciebie
Stop! Nie mogę bez ciebie żyć
Pozwól mi zostać – nawet jeśli mnie odepchniesz, lubię cię
Gdybym tylko mógł cię przytulić
Stop! Wybacz mi, że byłem taki głupi

Wierzyłem, że cię zapomnę, ale tęsknię za tobą
Było tak ciężko bez ciebie
Och potrzebuję cię, tylko ciebie
Mówię ci, że wariuję bez ciebie

Och przyjmij moje serce, och dziecinko, przyjmij moje serce
Nie ma dla mnie innej miłości, jesteś tylko ty, chodź do mnie

Wierzyłem, że cię zapomnę, ale tęsknię za tobą
Było tak ciężko bez ciebie
Och potrzebuję cię, tylko ciebie
Mówię ci, że wariuję bez ciebie

Byłem zbyt pełny albo moja wątroba była zbyt spuchnięta*
Byłem szalony myśląc, że będzie dobrze jeśli pozwolę ci odejść
Po utracie słów „traktuj ją dobrze, kiedy tam jest” żałuję
Łamię się łamię się tylko teraz zostań


*powiedzenie odnoszące się do osoby, która jest zbyt wybredna, kiedy nie powinna

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

