BEAST

BEAST – BEAST is the B2ST 2009

BEAST - BEAST jest B2ST (najlepsze)

Yeah to czas na jakieś działanie
Pierwszy krok, proszę o uwagę, podaj beat!

Jestem jokerem, słyszałeś moje imię?
Te dzieci podążają za mną, żeby coś zmienić
Nie dbam o to (co mówisz) ciągle się śmieję

Jejejejejest dobrze, teraz spójrz na mnie, odpowiedz
Wwwwwpadaj, chodźmy, skaczmy
Nigdy nie widziałaś nic podobnego do mmmmojego stylu
Jest prawdziwy prawdziwy prawdziwy prawdziwy, dziecinko pokaż mi co masz (jesteśmy BEAST!)

Dalej dalej hej chodź do mnie
(To jest B2ST/najlepsze)
Dalej dalej hej pokażę ci
(Jesteśmy BEAST)
Dalej dalej hej nie możesz uciec
(To jest B2ST/najlepsze)

Niech to pojawi się przed twoimi oczami, chwytając melodię
Niech każdy każdy usłyszy dźwięk ciężkiego oddechu

Teraz to wezmę, wszystko ci pokażę
BEAST jest najlepsze, czas, żeby wzlecieć

angielskie tłumaczenie: JpopAsia

Skomentuj

