Brilliant Legacy, K.Will

K.Will – Love is punishment (Brilliant Legacy OST) 2009

K.Will - Miłość jest karą 

Nie powinienem na ciebie patrzeć
Powinienem żyć w innym świecie
Gdybym żył nie znając cię
Nie poznałbym tego bólu
Nawet jeśli codziennie cię wymazuję
Nawet jeśli codziennie cię wyrzucam
Moje serce już cię ukryło w środku
I nie chce puścić, woła tą miłość…

Wierzyłem, że miłość była szczęściem
Miłość, która nie może być wypowiedziana jest karą z nieba
Moje serce boli za każdym razem, kiedy cię kocham
Ponieważ żyjesz, wycierając swoje łzy 

Zapomniałem, że jesteś moją karą
Moje usta też cię zapomniały
Jedynie boję się
Że mógłbym się upić i powiedzieć ci, że cię kocham

Wierzyłem, że miłość była szczęściem
Miłość, która nie może być wypowiedziana jest karą z nieba
Moje serce boli za każdym razem, kiedy cię kocham
Ponieważ żyjesz, wycierając swoje łzy

Powinienem kochać w moich marzeniach?
Jak płaczę i płaczę
I zasypiam we łzach
Jest zawsze tak samo po tym jak się obudzę

Kocham cię, kocham cię tak bardzo
Bez niczyjej wiedzy, w miejscu gdzie cię nie ma, powiem kocham cię
Ze strachu, że możesz uciec po usłyszeniu tego
Kocham cię lecz nikt o tym nie wie…

angielskie tłumaczenie lyriscfreak

Skomentuj

